Muggebigge Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Hej alla glada (eller ledsna)! Jag satt och tänkte sen kom jag på den geniala idén! Är du nöjd med ditt liv? Jag är väldigt nöjd med mitt liv! Men är du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Går väl lite uppåt och neråt som för de flesta människor antar jag. Men i överlag så är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Vad för bekymmer kan en elvaåring ha egentligen? Jag är nöjd med mitt liv, finns inget att klaga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 (redigerat) Mitt bekymmer är när jag spelar wow eller jag kan aldrig det för det är massa äckliga spindlar som dyker upp lite då och då , vill bara veta hur man blir av med dem ?? blir darrig bara jag tänker på dem. Jag råkade tappa min kontroller till tv i mitt sovrumm och så kommer en spindel flygande från fönsterkanten och gömde sig bakom sladdarna bara happas att spindlar bryter benen på 1 meters höjd.. ;: Redigerat 27 April 2011 av Thegamero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Mitt bekymmer är när jag spelar wow eller jag kan aldrig det för det är massa äckliga spindlar som dyker upp lite då och då , vill bara veta hur man blir av med dem ?? blir darrig bara jag tänker på dem. Jag råkade tappa min kontroller till tv i mitt sovrumm och så kommer en spindel flygande från fönsterkanten och gömde sig bakom sladdarna bara happas att spindlar bryter benen på 1 meters höjd.. ;:DET är ditt bekymmer med livet? Ja, jag är nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imbazist Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Mitt bekymmer är när jag spelar wow eller jag kan aldrig det för det är massa äckliga spindlar som dyker upp lite då och då , vill bara veta hur man blir av med dem ?? blir darrig bara jag tänker på dem. Jag råkade tappa min kontroller till tv i mitt sovrumm och så kommer en spindel flygande från fönsterkanten och gömde sig bakom sladdarna bara happas att spindlar bryter benen på 1 meters höjd.. ;:Tror du missförstått tråden. OnT: Sådär lagom, ibland finner jag ingen mening med att leva, men oftast är de väl ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Mitt bekymmer är när jag spelar wow eller jag kan aldrig det för det är massa äckliga spindlar som dyker upp lite då och då , vill bara veta hur man blir av med dem ?? blir darrig bara jag tänker på dem. Jag råkade tappa min kontroller till tv i mitt sovrumm och så kommer en spindel flygande från fönsterkanten och gömde sig bakom sladdarna bara happas att spindlar bryter benen på 1 meters höjd.. ;:Det är jäkligt svåra problem man har i din ålder! Ett tips är att döda dom, så blir de i alla fall färre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Jo jag fattar tråden men det är mitt ända "problem" annars har jag inga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Jag tar livet som det kommer, och vill jag ändra på det får jag anstränga mig. Just nu vill jag inte ändra på något som ej är realistiskt. Med andra ord: Jag är nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 (redigerat) Hehe jag var hade nog inte direkt några problem när jag var 11 år. Livet är ju det man gör det till. För mig är det lite krångligt men ändå trevligt då och då. Redigerat 27 April 2011 av Progressive Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Bra idé till tråd. Det här är nog något som de flesta tänker på men som man inte pratar om så ofta. Oftast tycker jag hela samhället är upp- och ner och att alla människor är skruvade och är skitkonstiga. Men som tur är har jag mina närmaste; flickvän, föräldrar, syskon och bästa kompisarna som gör livet värt att leva och som får allting att verka lite mer logiskt och som jag kan skratta åt resten av världen tillsammans med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Ja, om man nu inte ska blanda in samhället och annat diverse skitsnack, så kan jag säga att jag är nöjd med mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.