GZT Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 I fall där graffitin sker i dedikerade områden, typ en vägg eller liknande som endast är till för det, så kan jag inte se något fel med det. Det finns mycket kreativitet i det och ett bra sätt att uttrycka sig. Däremot kan man ju inte riktigt säga att något i den här stilen är särskilt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Killen med kavaj är störtskön, bombar en vagn efter jobbet. Dock thrashar man nästan aldrig tåg längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 22 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Om den ser ut så här så är det bara cool! http://existenz.se/out.php?id=34327Tackra för svaren! Grymma bilder. gillade speciellt den med rovdjuret :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 I fall där graffitin sker i dedikerade områden, typ en vägg eller liknande som endast är till för det, så kan jag inte se något fel med det. Det finns mycket kreativitet i det och ett bra sätt att uttrycka sig. Däremot kan man ju inte riktigt säga att något i den här stilen är särskilt okej. Det är ju WUFC. Har respekt för kungarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Det är ju WUFC. Har respekt för kungarna.Kungarna? Så jävla patetiska är dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 19 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2011 ja om det är snyggt. är det bara massa skit som så är det ett nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 Kungarna? Så jävla patetiska är dom.Håller medOm det är på ramper och sånt där man tex åker skateboard, då är det en klart ja.Men annars, i allmänheten, nej. Låg i london en ramp där många åkte skateboard. Hela den platsen var ju nerklottrad, och det var som om klottret hade fått ett ställe där det passade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Jag anser att det inte är bra för miljön att tillåta graffiti...Varför ska det vara tillåtet att göra graffiti?, imo bara p12or som gör det..Lol, du verkar inte ha någon större koll. Jag tror inte "p12or" bryter sig in på en uppställningsplats för tåg för att "klottra". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Lol, du verkar inte ha någon större koll. Jag tror inte "p12or" bryter sig in på en uppställningsplats för tåg för att "klottra". Nej sådana galna saker sköter 13-14 åringarna,lyckligtvis växer de flesta ifrån detta beteende. Annars håller jag med Guggo i post #2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Nej sådana galna saker sköter 13-14 åringarna,lyckligtvis växer de flesta ifrån detta beteende. Annars håller jag med Guggo i post #2Ni verkar ju inte ha någon större koll. :D De som springer runt i tunnelbanan och "klottrar" är fan inte 12-14. Dem är oftast 17-40. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Ni verkar ju inte ha någon större koll. :D De som springer runt i tunnelbanan och "klottrar" är fan inte 12-14. Dem är oftast 17-40.Är man över 14 och är ute och klottrar så är man ju mentalt störd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Är man över 14 och är ute och klottrar så är man ju mentalt störd.ja många har ju adhd men det var kanske inte det du syftade på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.