GamesDean Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Detta är enligt mig konst. Utan snack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Ja den var fin men det är inte alls säkert att den som äger objektet delar din/eran åsikt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Det kan vara fint när dom är duktiga, men folk som sprayar sina tags överallt är så jävla patetiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Är ni "Klotter på tåg förespråkare" seriösa :P ? Ni vet inte skillnaden på mitt och ditt,och ser inget problem i att kladda ner någon annans egendom? Ni menar alltså att det är helt ok att en främmande människa tex klottrar ner eran nya bil? :)det är skillnad på en privatpersons egendom och på SLs tåg. Jag är seriös, jag tycker det är rent ut sagt löjligt att lägga ned en massa energi på att stoppa något som bara är ett problem för vissa, och som även för dessa är ett oerhört litet problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Faktum kvarstår,någon/några har betalat för tågen och med tanke på att dom inte har stora drakar lackade på sidan från fabrik tyder det nog på att beställaren inte ville ha det. https://www.flashback.org/p32358636#p32358636 :) när vi ändå pratar om SL. Tänk om folk hade gett fan i att kladda ner annans egendom då kanske det hade varit billigare att resa kollektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Ja den var fin men det är inte alls säkert att den som äger objektet delar din/eran åsikt...Den har suttit i 22 år längs linjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Ja den var fin men det är inte alls säkert att den som äger objektet delar din/eran åsikt...håller med dig där. Har dock sett massa andra ställen där dom bara kört random grafitti som är nonsense vilket man blir förbannad på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 (redigerat) det är skillnad på en privatpersons egendom och på SLs tåg.Ja, det är ett företags egendom. Vilket betyder att det fortfarande inte är ditt, vilket i sin tur betyder att du inte kan göra som du vill med det. Du kan inte måla/kladda på något som inte är ditt, bara för att du känner för det. "Mitt och ditt" är ett koncept många verkar ha svårt med. Redigerat 5 September 2011 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Jag klottrar inte. Jag skulle aldrig uppmana någon att klottra. Kanske vore det bäst om folk gav fan i att måla konst på tåg, men eftersom det tydligen inte går tycker jag att det är ett så pass litet "problem" att man kan låta det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Jag klottrar inte. Jag skulle aldrig uppmana någon att klottra. Kanske vore det bäst om folk gav fan i att måla konst på tåg, men eftersom det tydligen inte går tycker jag att det är ett så pass litet "problem" att man kan låta det vara.När de målar över rutorna blir det faktiskt ett ganska jobbigt problem. :/ Hela attityden "jag får väl måla på vad jag vill" kan orsaka stora kostnader för samhället om den tillåts spridas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 17 September 2011 Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 (redigerat) Borde vara fler lagliga väggar ... Annars tycker jag att graffiti är ok om det inte är på någons egendom. Sysslar själv med graffiti och jag målar bara på lagliga väggar. Och ja, art det borde vara lagligt på "lagliga" väggar? Jag menar om det inte fanns lagliga väggar skulle det varit mycket mer olaglig graffiti. Redigerat 17 September 2011 av GraffitX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 September 2011 Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 (redigerat) Klottrare gillar att klottra på andras hus och egendom, men inte fan klottrar dem på sina egna hus där dem bor. Samhällets avskum är det, lägre än våldtäktsmän. Inte ens på lagliga väggar borde det finnas, för då kommer kidsen tro att dem får klottra vart fan de vill. Redigerat 17 September 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.