Breathless Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 skolans emo :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Han som spenderar hela livet med att förbättra sig själv och sina betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Antikrist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 Pedofilen. På grund av att jag är lättroad och umgås med alla personer, vare sig dom är 6:or (titelns ursprung) eller 50-åriga alkisar. Är väl sedd som "skolans random" ibland också, det beror väl på att jag pratar för mycket och dygnar allt för ofta. Vilket slutar med att jag blir dåsig och pratar med tre olika personer på samma gång, vare sig dom existerar eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 Bamsebjörnen, Göteborgarn (ta mig fan enda göteborgarn på min skola, sick.) kommer la inte på såmycket mer. De e nog de vanligaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2011 Klassens myglare/skojare/glidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Jag är typ killen som alltid har en kamera i högsta hugg. Så att se mig utan kamera är ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 14 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2011 KennyBooii; för mitt unika uttal av "cha chaa!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Vi ha inga märkbara indelningar i vår klass. Men våran klass är skolans stålthet kan man säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Vi ha inga märkbara indelningar i vår klass. Men våran klass är skolans stålthet kan man säga.Inte är det svenskan då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Klassens Ninja&Ghost Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Captain Tankspridd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.