Nazar Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 (redigerat) Skriv bara på! Själv, så har jag börjat springa varje dag efter skolavslutningen. Brukar göra sit ups, push ups, tyndlyftning och armhävningar. What about you? Redigerat 13 Juni 2011 av Skelzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrippLE Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Oj, det var ett tag sen jag sprang. Men hade en period där jag sprang varje dag, eller snarare joggade lugnt. Tyvärr har jag en svag hälsena på min högra fot, så jag har lagt springandet på hyllan för tillfället. Hade dock planerat att ta mig i kragen snart och börja springa igen när det känns bättre. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 push ups, tyndlyftning och armhävningar.Push ups är väl ändå samma sak som armhävningar? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 13 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Push ups är väl ändå samma sak som armhävningar? ;)Haha typ, men visste inte, så skrev allt som har att göra med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 "riktiga" armhävningar är ju såna man gör under en stång, men det som du kallar för push-ups är nog det som de flesta tänker på när de hör ordet armhävningar. OnT: Jag springer/tränar i allmänhet alltför sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 (redigerat) En, två gånger i veckan springer jag. Brukar bli 2,5km. Redigerat 13 Juni 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Springer när jag känner att jag behöver det, till bussen, eller till en lektion. Men kände idag att jag måste förbättra på konditionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Försöker jogga minst 2 gånger i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Brukar springa när jag ska få hög fart med skateboard, så ungefär varannan dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Brukar vara ute och springa 2-3 gånger i veckan i 2,5km spåret eller 5km spåret. Förutom fotbollsträningarna vill säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Varannan dag typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Jag springer varje dag, 2 km... ska öka det snart. Måste förbättra min kondition, annars kommer det inte bli så bra med basketen i höst. Jag hoppas jag kan springa 6 km utan att stanna vid sommarens slut, för då kan jag springa skoljoggen i höst (jag stannar alltid annars). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.