Fjeddo Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Tjena! Jag undrar om det går att handla online med mitt Visa Ung bankkort? Just nu orkar jag inte googla eller så, så jag skulle uppskatta svar. Vill sjukt gärna handla några påsar av dessa: http://extremefood.se/popup.asp?varuid=5 samt "Blair's Ultra Death". :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Går inte, men fråga dina föräldrar om du får låna deras :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2011 Okej, tack för svaret. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Korten man har när man är minderårig fungerar inte till kreditbetalningar. Tror inte det spelar någon roll om du har Visa eller t.ex Mastercard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 25 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Korten man har när man är minderårig fungerar inte till kreditbetalningar. Tror inte det spelar någon roll om du har Visa eller t.ex Mastercard.Okej, men min brorsa har beställt istället. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Visa ung går alldeles utmärkt att handla online med, om man är 18. Bara för att lägga mig i lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Korten man har när man är minderårig fungerar inte till kreditbetalningar. Tror inte det spelar någon roll om du har Visa eller t.ex Mastercard.Jag kan handla med mitt Maestro bankkort online iaf :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Jag kan handla med mitt Visa ung, jag går in på min bank på internet och flyttar över pengar till PayPal, sen går det skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Om du menar Visa Electron går det fin fint att köpa saker med. Har bl.a. köpt Spotify med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Nordea's ungdomskort funkar att handla med, dock har det aldrig funkat med Swedbank's ungdomskort för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Nordeas kort och Handelsbankens frikort fungerar bra, vet inte hur det är med resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Oj, ursäkta. Trodde Visa Ung var Visa Electron.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.