Mumutio Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Nu har min familj åkt till Spanien på semester och jag följde inte med, så det är ganska ensamt och trist här hemma. För att jag inte ska säcka ihop behöver jag förslag på saker jag kan göra när jag är ensam hemma, vad kan man göra då som man inte kan annars? Vad brukar ni göra när ni är ensamma hemma? Jag bor i villa förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 (redigerat) "Party rock is in the house tonight" ? Nej, jag driver. Det enda jag gör när jag är ensam hemma är att glo tv eller sitta framför skärmen.. Om man inte knallar iväg till annat folk. Redigerat 3 Juli 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Om du har en flickvän så kan hon leva med dig i huset under veckorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 3 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Jag har hund också som jag inte får lämna mer än sex timmar, så jag kommer i princip inte kunna åka hemifrån. Har en stark lust just nu att sparka ihjäl byrackan, hon är ivägen för allting jag vill göra. Jag får inte ha fest hemma men just nu är jag rejält sugen på att dra hem hela skolan och röjja, som hämnd för att de lämnat mig här med hundjäveln. Kan ju ändå inte åka någonstans så då får man ju ta hit det roliga istället? ;) Och ja jag har flickvän, så det blir en tröst, men jag vill ju egentligen åka iväg och göra grejer med henne också och det går ju inte nu när hunden är kvar... Jag pallar verkligen inte sitta framför datorn i två veckor, inte när det är sommarlov. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Gör allt, pinka med öppen dörr, spela hög musik, riv huset, bygg upp det igen, bjud hem kompisar, skicka hunden till valfri släkting och dra ut och gör nått, vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Jag har hund också som jag inte får lämna mer än sex timmar, så jag kommer i princip inte kunna åka hemifrån. Har en stark lust just nu att sparka ihjäl byrackan, hon är ivägen för allting jag vill göra. Jag får inte ha fest hemma men just nu är jag rejält sugen på att dra hem hela skolan och röjja, som hämnd för att de lämnat mig här med hundjäveln. Kan ju ändå inte åka någonstans så då får man ju ta hit det roliga istället? ;) Och ja jag har flickvän, så det blir en tröst, men jag vill ju egentligen åka iväg och göra grejer med henne också och det går ju inte nu när hunden är kvar... Jag pallar verkligen inte sitta framför datorn i två veckor, inte när det är sommarlov. :oOm du har en liten terrier så kan du alltid ta med den. Men det enda man kan göra som jag vet är att festa :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Vad för område bor du i ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Är bara nyfiken, varför hoppar du över semestern? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Jag brukar ta dagen som den kommer. Sedan så kanske man får lite impulser och hittar på något med nån polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Lana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Älska med din flickvän? På soffan eller nånstans? Annars, party hard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Ah, satsa på att ha gjort det på vartenda ställe i huset med den flickvän ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.