FreakyStyley Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 TRÅKIG!? Allvarligt!? :angry: :huh: <_< Eeehh var du hög när du var och såg den? Du låter som ännu ett random troll som vill sprida skit.Jäg älskar Harry Potter och har gjort det ända sedan den första filmen kom ut.Den första delen av Dödsrelikerna var redan skitbra och enligt mig bättre än alla andra filmer och den andra delen?Minst två gånger bättre! Och förresten vad är det för stort problem med att Clémence Poésy knappt fick någon scen? Har du hört talas om Bi-roll -.-? Allvarligt talat den sista filmen var allt annat tråkig och jag kommer sakna filmerna. Och föresten det är inte dom som ska gå på Hogwarts igen det är isåfall deras barn. Och jag slår vad om att för eller senare kommer det på något vis och berättas om dom. Kolla exempelvis på Star Wars: skitmånga spel varav många skapar en egen histora och ibland före filmen eller efter filmen(exemplevis Knights of the Old Republic som utspelar sig 4000 år före filmerna) och sedan har vi ju de tecknade serierna också. Som sagt för eller senare kommer det och berättas mera om Harrypotters värld. PS: Jag har inte läst bökerna. Bara 1-4.Folk har olika åsikter, accept it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 (redigerat) Regissören och själva scenerna är från england, det är sant. Men själva slutet var typiskt hollywood-stukSpelar det någon roll om det är typiskt Amerikanskt eller inte? Jag tyckte slutet var bra och för någon som mig som har följt filmerna(och böckerna vilket jag inte har tyvärr. Har 5,6 och 7 kvar) sedan början så var det en skön form av nostalgi. Redigerat 30 Juli 2011 av Patrickmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Spelar det någon roll om det är typiskt Amerikanskt eller inte? Jag tyckte slutet var bra och för någon som mig som har följt filmerna(och böckerna vilket jag inte har tyvärr. Har 5,6 och 7 kvar) sedan början så var det en skön form av nostalgi. Ja, det gör det, det sänker standarden på filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Ja, det gör det, det sänker standarden på filmen.Det var ju bara max 3 minuter av filmen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 Det var ju bara max 3 minuter av filmen :PEn dålig part eller scen av en film kan förstöra hela upplevelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Sista delen var väl sådär... En hel del missar från böckerna, en del plotholes, något jag störde mig en del på var småsakerna, scener som utspelar sig någon annanstans i filmen än i boken, utan anledning. Okej att inte alla saker i boken får plats, men om de nu tar något som händer i boken, då känns det rätt meningslöst att flytta själva händelsen till en annan plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 En dålig part eller scen av en film kan förstöra hela upplevelsen.Håller med! Så var det i slutet av Luigis Mansion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Jag tyckte slutet var mycket bättre än i boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Varför tycker du det då? :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Kan tyvärr inte förklara eftersom Spoiler inte funkar. Och det avslöjar om jag berättar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 (redigerat) Jaha. Spoiler fungerar fint för mig i alla fall. Du kan ju PM:a till mig om saken så skriver jag det här i fuska i spoiler. [: Jag vill ju veta. :( Redigerat 25 Augusti 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Visst, tack zazaza! Skickar Pm:et snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.