360Xbox Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Tycker du jag är ett "patetiskt småbarn"? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Nej. du har inte gjort mig något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Dunderdassenn:Vill du gifta dig med mig?Jag: Nej, brony+otrevlig mot mig för ett tag sen+dubbelanvändare+inte känna IRL=dålig kombinationJag förstår, du har uppenbarligen djupa känslor för Skelzor.Jag önskar er all lycka tillsammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 (redigerat) Om jag hade hatat Skelzor, så hade jag inte velat gifta mig med dig mer. Redigerat 4 December 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Varför är du kristen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Jag är ju född kristen. Men syftar du på varför jag är troende? Därför att jag vill kunna ge en förklaring till livet och varför vi skapades. Det är skönt att kunna ha något mer än sig själv inuti :) Men jag tror inte allatid på gud, i alla sammanhang, jag är alltså inte jättereligiös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Jag tror att alla religioner har sina egna förklaringar till livet och skapelsen och allt det där. Något speciellt du dras till i just kristendomen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Hört om något kallat evolution? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 För att jag är född kristen? Jag tror på mitt egna sätt, men jag är fortfarande kristen, jag har inte konverterat till den eller något. Hört om något kallat evolution?Betyder väl förändring, eller utveckling typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Du menar alltså att Bullens Pilsnerkorv är skit? H&%WJ/KWEJSRYMDGNFB¤R&T%E%/KDTRFD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Men det är väl inte "ditt egna sätt" om du är född till det? Det är inget du själv valt eller kommit fram till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Vad menar du med att du är född kristen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.