Antz Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Lamborghini Sesto Elemento ofc, dum fråga. Jag blir jävligt sur om du inte säger ovanstående svar, förstått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 vad tycker du om The sounds ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Eftersom jag har tråkigt, så ställer jag denna frågan: Vem är trevligast här? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Tror du Skelzor är kär i dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 (redigerat) Tror du Skelzor är kär i dig?Om ja(Ofc), är du kär i honom? Redigerat 6 December 2011 av Warchief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Har du en bastu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Tycker du om snö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Jag är född i Sverige och döpt. Tycker du att jag räknas som kristen? Om du kallar dig själv kristen. Gillar du Lamborghini Om ja, vilken är din favorit?Lamborghini! Jag vet inte riktigt, men Aventador är ju trevligt... Reventon också, Performante. JAG VET INTE! Så om man är född kristen, så är man lite av tvungen att vara troende?Det har jag väl ändå inte sagt? bmt:vad tycker du om The sounds ? Jag: Jag har bara hört den där "Were not living in america" eller vad den kallas. Det var längesen jag hörde den, men ja, jag vet annars inte. Skelzor:Eftersom jag har tråkigt, så ställer jag denna frågan: Vem är trevligast här? :P Jag: Ultrafuskaren är nice. 360xbox:Tror du Skelzor är kär i dig? Jag: Japp. Warchief:Om ja(Ofc), är du kär i honom? Jag: Nej. [ Derf:Har du en bastu? Jag: Nej. Svampen: Gillar du snö? Jag: Så här års ja. Snö till jul och att leka i är ju underbart. Men förseningar i pendeltrafiken, äcklig slask och massa hemsk äcklesnö enda till april, nej fy. Pussycat: Med skidgallardon... Jag: Awesome, sånt är coolt. Men polisgallardon är häftigare. Var är fotot taget, förresten? Dubai? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Men du gillar broccoli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Vad tycker du om den här covern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Hur gick det för dig i skolan idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.