Layton Skrivet 10 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Det är ju en helt annan sak. Klart man ska få vara ett fan av något, men det är en helt annan grej! MLP är ett teveprogram för småbarn. Jag älskar Layton, men tjatar inte om det i varje tråd. Dessutom finns det inget random internetord för de som gillar Layton.Det är ett vanligt spel. Du och jag verkar ha olika svar angående lamborghini ;) Hur länge har du hållit på med musik?Glömde svara på din fråga...Jag har sjungit innan talet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Hur orkar du "hänga" här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Det är ju en helt annan sak. Klart man ska få vara ett fan av något, men det är en helt annan grej! MLP är ett teveprogram för småbarn. Jag älskar Layton, men tjatar inte om det i varje tråd. Dessutom finns det inget random internetord för de som gillar Layton.Det är ett vanligt spel.och? spelar väl fan intgen roll vilken målgrupp något har. jag gillar pokémon, det är nog tänkt för yungre barn i första hand. du gillar Layton - samma sak där. Så; om en massa andra människor på internet blev Laytonfantaster, så skulle du vara en tönt? Vanligt? jaså. jag har aldrig hört talas om det förutom genom dig. På vilket sätt är Layton mer vanligt än MLP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Måste faktiskt hålla med Layton om att kalla sig för t ex bronie/brony bara för att man gillar eller verkar gilla My Little Pony (eller vad det nu heter) är lamt, rikigt lamt. OnT: Gillar du snö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Vad spelar du för spel nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 och? spelar väl fan ingen roll vilken målgrupp något har. jag gillar pokémon,det är nog tänkt för yngre barn i första hand. du gillar Layton - samma sak där. Så; om en massa andra människor på internet blev Laytonfantaster, så skulle du vara en tönt? Vanligt? jaså. jag har aldrig hört talas om det förutom genom dig. På vilket sätt är Layton mer vanligt än MLP?+2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 När brukar du gå och lägga dig? Du vaknar så tokigt tidigt! :) (Måste lära mig hur du gör, för att jag vill själv lägga mig tidigt och vakna tidigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 När brukar du gå och lägga dig? Du vaknar så tokigt tidigt! :) (Måste lära mig hur du gör, för att jag vill själv lägga mig tidigt och vakna tidigt)Lägg dig vid 09:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 (redigerat) Lägg dig vid 09:00.Jag försökte några gånger. Antingen kommer jag ligga bara där i några timmar utan att kunna somna eller så kommer jag sitta framför datorn. Ställer en till fråga: Gillar du te? Isåfall vilken sort? :D Redigerat 10 December 2011 av Skelzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Jag försökte några gånger. Antingen kommer jag ligga bara där i några timmar utan att kunna somna eller så kommer jag sitta framför datorn.Ställer en till fråga: Gillar du te? Isåfall vilken sort? :DJag menar 09:00, inte 21:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Bratwurst eller varmkorv? Jag menar 09:00, inte 21:00Så lustig du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 December 2011 Rapport Dela Skrivet 10 December 2011 Definiera ordet tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.