FreakyStyley Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Ja, och?Man behöver inte se showen för att veta tillräckligt mycket om det.Du kan inte säga att den är överskattat när du inte sett det för tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Har du skype? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Favorit bandmedlem i Queen förutom Freddie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Har ni inte slutat tackrasera tråden med ponys än :/Vad menar du? Har du skype?Ja, men använder ej. Palla. Dessutom har jag ingen webcam. Favorit bandmedlem i Queen förutom Freddie?Hmm.. blir nog Brian May i så fall. Hans hår är coolt. Och han spelar underbar gitarr. Har för mig att han inte använder droger heller (alltså inga). Fast det har större betydelse egentligen, drogbruk alltså, men han är en bättre förebild i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Hmm.. blir nog Brian May i så fall. Hans hår är coolt. Och han spelar underbar gitarr. Har för mig att han inte använder droger heller (alltså inga). Fast det har större betydelse egentligen, drogbruk alltså, men han är en bättre förebild i alla fall.Har du något imot droger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Jo. Jag gav ju ett exempel om Avatar.ett exempel gav du, men ett ganska dåligt sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Vad menar du?Att folk fortsätter spamma tråden med ponys :/ Ja, men använder ej. Palla. Dessutom har jag ingen webcam.Jag har varken fungerade mic eller webcam. Det viktigaste är ett tangentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Ja, men använder ej. Palla. Dessutom har jag ingen webcam.Så du menar att du avstår från Skype delvis för att du inte har webcam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Hur har det varit hos dig dom senaste tiderna? :) (Har inte typ snackat på ett tag med dig :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Tror du att Skelzor är kär i dig...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 (redigerat) Vilken låt gillar du mest? En till fråga: Tycker du att dom flesta frågorna som folk ställer är samma hela tiden? Redigerat 14 December 2011 av Skelzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Kan du hålla din mun och leta i tråden nästa gång du ställer en fråga. Hon har redan svarat på den flera gånger.Man kan aldrig ställa den frågan för mycket...? OnT: Vilken julmust gillar du mest, alltså märke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.