purjo Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 (redigerat) Relativt jelly! Var handlade du detta?En bensinmack här i samhället som går i konkus, så de har utförsäljning, och all General och Rapé var slut, så då fick det bli en Ankare ! Redigerat 7 Augusti 2011 av purjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Bump! Keep asking! Det är ju kuuuul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Varför har du en vacker flicka som avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Varför har du en vacker flicka som avatar?Lade till bilden efter jag sett filmen Amelie och råkade hitta denna bild på internet och tyckte den var fin! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Rekommenderar du filmen Amelie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Föredrar du tomatpuré eller friterade hajtestiklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 General White vs General Original? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Rekommenderar du filmen Amelie?Absolut. Se den! Föredrar du tomatpuré eller friterade hajtestiklar?Friterade hajtestiklar kanske inte är allt för dåligt, men eftersom jag bara smakat tomatpuré måste jag gå med det. General White vs General Original?Beror på vad man är sugen på : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Beskriv dig själv med en låt, som inte redan har tagits upp i "Beskriv användaren ovanför med en låt"-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Sitter du ner när du kissar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Beskriv dig själv med en låt, som inte redan har tagits upp i "Beskriv användaren ovanför med en låt"-tråden.Hmm... det var svårt. Får återkomma. Sitter du ner när du kissar?Endast när jag är trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Vilken färg/lukt har du på din tvål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.