Whore Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Vad skulle du säga är din allra största rädsla? Alltså, vad skulle kunna hända som får dig att tycka att ditt liv är meningslöst och ouppfyllt? Vad är ditt allra mest grundläggande behov? Vad försöker du få ut ur varje situation/människor du träffar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Vilken färg/lukt har du på din tvål?Grön, luktar inget speciellt. Vad skulle du säga är din allra största rädsla? Alltså, vad skulle kunna hända som får dig att tycka att ditt liv är meningslöst och ouppfyllt? Vad är ditt allra mest grundläggande behov? Vad försöker du få ut ur varje situation/människor du träffar?Största rädslan är nog att förlora någon jag håller kär, speciellt inom familjen, mamma, pappa eller syskon, skulle vara fördjävligt för mitt psyke skulle jag tro. Försöker få varje person att gilla mig, att dom ska tänka en extra sekund efter vårat samtal är avslutat på mig, spelar ingen roll hur personen ser ut eller vilket kön det är, försöker charma dem alla B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Vad gillar du mest, dator eller TV-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Spelar aldrig TV-spel, men jag gillar gamecube och oldschool nintendo, typ nintendo 64, föredrar dock datorn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Jobbar du aktivt för att nå dit du vill? Hur? Om inte, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Jobbar du aktivt för att nå dit du vill? Hur? Om inte, varför?Absolut inte, har inte satt upp något speciellt mål i mitt liv ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Beskriv din drömtjej. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Brun/svart hår, dvs. inte färgat svart som en emo, utan naturligt "svart/mörkt" hår, likt Megan Fox eller bruden på min avatar. Kristallblåa ögon. Medium stora bröst, nått att greppa i fast ändå inte allt för stora. Fina former, inte skinny ginny men heller inte fet. Trevlig, social och ha bra humor. Bra klädstil, helst inte klä sig som en prinsessa utan hellre kanske tighta jeans, linne, fast på ett snyggt sätt, inte WT. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Favoritpizza ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 När du tänker på kebabpizza, hur tänker du den då? Finns ju en mängd olika varianter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Favoritpizza ?Är lite tråkig så jag kör på Vesuvio När du tänker på kebabpizza, hur tänker du den då? Finns ju en mängd olika varianter.Tänker på kebab och pizza. Kebab kött och dressing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 Har du någon favorit person i fuska, i så fall vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.