CeZ Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Själva slottet borde vara clean stone eller kan man bygga i något annat tro?Vit/ljusgrå wool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Vit/ljusgrå woolVar inne på Iron-block, men har för mig att texturen är ganska ful på dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Takkaka Skrivet 21 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Trädgården skulle såklart vara dirt, och gångerna i gravel eller cobblestone? Själva slottet borde vara clean stone eller kan man bygga i något annat tro?Jag skulle nog kört på gravel ändå, det är ju bara att ändra om det inte skulle passa.Ja antingen det eller vanlig white wool, men jag hade nog testat iron blocks :) Har du börjat bygga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Var inne på Iron-block, men har för mig att texturen är ganska ful på dem.Inte ful, men något oppasande med tanke på hur mycket dom glänser. Men vad vet jag, testa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Har inte börjat än.. Får se om mina polare är med på det.. Vi har fortfarande en del kvar att göra med tågstation och så som måste bli klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Borde väl kunna bygga det i sandstone så det ser hyffsat snyggt ut, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Har inte börjat än.. Får se om mina polare är med på det.. Vi har fortfarande en del kvar att göra med tågstation och så som måste bli klart.Problemet är att Taj Mahal är byggt i vit marmor :P Har själv tänkt bygga Taj Mahal as länge, men har inte hittat någon bra bild eller något, så att man vet hur man ska bygga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Imponerande! Bra tidsfördriv :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Problemet är att Taj Mahal är byggt i vit marmor :P Har själv tänkt bygga Taj Mahal as länge, men har inte hittat någon bra bild eller något, så att man vet hur man ska bygga.Har för mig att några snubbar på the voxelbox redan har byggt den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Häftigt, men rätt jävla enformigt projekt. Skulle aldrig klara det själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg