Vitdom Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Tja. Jag undrar lite om användningen och åsikter om disketter idag. Jag undrar om ni kan hjälpa mig med min undersökning. Var vänlig svara på ett antal frågor som endast tar ca 5 minuter, Här: Frågeformulär Undrar ni något eller har andra kommentarer kan ni skriva det som ett inlägg i detta ämne. Jag kommer nog att publicera resultaten här i tråden när jag fått tillräcklig informationsmängd. Jättetack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Sådär, varsegod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Gjorde testet/undersökningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Done Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Done Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Gjorde det. Försöker du sälja disketter? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 Varsågod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Ifyllt! Hur många har fyllt i det, och hur många måste fylla i för att vi ska få se resultat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 ifyllt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.