Proccito Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Nä vi ville bara se vad som hände och hur folk reagerade. Visst det kan tyckas att vi placerar oss lite på ett podium men vårt resonemang var mer att vi hade uppfattningen om att vi faktiskt var omtyckta och välkända och därför kunde göra en tråd för det var något "speciellt", även om jag inte ser mig som en mervärdig eller bättre person än någon annan här.Ni är som alla andra, med undantaget att alla som har varit med här ett tag känner igen er ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Ni är som alla andra, med undantaget att alla som har varit med här ett tag känner igen er ;)Ja exakt. Så folk kanske blir glada eller så om de får veta att vi har kommit tillbaks. Det var så vi tänkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Ja exakt. Så folk kanske blir glada eller så om de får veta att vi har kommit tillbaks. Det var så vi tänkte.YAYDAVE37 OCH FPS-MOVSEN ÄR TILLBAKA :D!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 3 September 2011 Rapport Dela Skrivet 3 September 2011 Tjatja, välkomna tillbaka. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Ja exakt. Så folk kanske blir glada eller så om de får veta att vi har kommit tillbaks. Det var så vi tänkte.Jag känner inte dig o WASD så himla mycket men vart här sen 2006 o ni e schysta grabbar så care, WB, again ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.