Hoppa till innehåll

Wasd Fuska.se Addon


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Hehe ja det är lätt att fixa. Men det känns som det saknar mening då det bara är man själv som ser det. Man kan inte säga "Jag är #12 Supermedlem" till någon för det är inte så andra ser det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket tydligare tidslinje. Skriver Statusar så alla vänner kan se. Lite som facebook fast inte alls lika. Man ser allas inlägg de lägger in i tidslinjen utan behöva gå in på medlemmens profil. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ärligt talat wasd, fixa rankerna, även om det bara är för en själv så är det ett stort plus. Jag stör mig på att var och varannan nu är hedersmedlem. Jag har till och med räknat ut allt för dig, det är bara att skriva kod till:
http://www.fuska.se/forum/topic/158296-feedback-tr%C3%A5den/page-17?do=findComment&comment=1972340

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det tar admin ganska exakt 2 minuter att gå in i kontrollpanelen och ändra antal inlägg som krävs för respektive rank. Det kan han ta och göra själv. Arbetet som krävs för att jag med mina förutsättningar ska programmera om det, som dessutom bara är synligt för de som använder addonet, kräver mycket mer energi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...