Hoppa till innehåll

Wasd Fuska.se Addon


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Ärligt talat wasd, fixa rankerna, även om det bara är för en själv så är det ett stort plus. Jag stör mig på att var och varannan nu är hedersmedlem. Jag har till och med räknat ut allt för dig, det är bara att skriva kod till:

http://www.fuska.se/forum/topic/158296-feedback-tråden/page-17#entry1972340

Rankerna fixas under juni i samma veva som ett nytt skal lanseras med forumet är tanken.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Du kan fixa rankerna från mobilen under nästa toabesök. Jag har använt IPBs kontrollpanel och det går så snabbt. Förstår inte varför du drar ut på det. Dave37 har som sagt redan räknat ut var de nya gränserna ska gå för att motsvara vad det var förut.

Redigerat av WASD
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det dröjer då det inte handlar om att sitta och ändra på skoj och vad som känns bra för stunden. Skulle jag ändra nu och sen visar det sig att det behöver ändras säg neråt så folk går ner i rank så blir det sura miner på det.

 

Räknar med att rankerna tar runt en arbetsdag att planera, implementera och lansera. Rankerna kommer för övrigt inte enbart innefatta inlägg. Vad det skall innefatta är dock inte avgjort, men rankerna kommer ev. bli dynamiska beroende på aktivitet.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mer uttryckssymboler.

 

Och att man kan se om inlägget är skrivet från dator eller mobil.

 

Det sista är intressant, dock så tillför det väldigt lite samtidigt som gränsen mellan mobiler, surfplattor och datorer suddas ut allt mer. Så frågan är om de verkligen tillför något eller i slutändan gör det "smutsigare" med alla "postat från mobil" ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad det skall innefatta är dock inte avgjort, men rankerna kommer ev. bli dynamiska beroende på aktivitet.

Detta låter som en bra idè, men ser till att ranken har två variabler, t.ex. om färg som beror på aktivitet och värde som beror på antal inlägg eller nått i den stilen. Om man är aktiv så är man grön, annars gul eller röd eller nått. Men gör inte så att man blir typ #3 istället för #7 bara för att man inte skrivit något på en månad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skilljer själv mycket från mobil och dator. Innan 3 på eftermiddagen så skriver jag alltid på mobil eftersom jag är i skolan. Och datorn hemma. Surfplatta borde klassas som mobil eftersom den är portabel.

 

Ett knep kanske är att göra som man gör när det är mobilsidor. Att märka vilken webbläsare och skärmstorlek det är. Och ut efter det ta reda på vad man surfar på.

Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...