Dave37 Skrivet 13 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2013 Skitbra gjort WASD! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 13 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2013 (redigerat) Det verkar endast visa ålder, och ej kön för mig.http://i.imgur.com/u1CgBcp.png Redigerat 13 Maj 2013 av DDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2013 Det verkar endast visa ålder, och ej kön för mig.http://i.imgur.com/u1CgBcp.pngFör mig visar den både kön och ålder :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2013 (redigerat) För mig visas också både kön och ålder för dig. Edit: Har du forumet inställt på annat språk kanske? Edit2: Fast det är ju bara din egen info som inte visas så då har jag ingen aning. Min egna visas korrekt. Redigerat 13 Maj 2013 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 13 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2013 Jag hade det ställt på engelska, ja. Dock förändras ingenting om jag ändrar det tillbaka till svenska. Förövrigt visas endast åldern för alla, inte endast för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 (redigerat) Åldrarna läggs i cache så de inte måste laddas om hela tiden. Du får manuellt göra localStorage.fuskaAges=""; i en javascript konsol för din webbläsare. Sen om du har svenska så borde alla laddas om korrekt. Redigerat 14 Maj 2013 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Jag har världens bästa idé! gör så man kan ändra bakrunden (som nu är blå) till några andra färger, tex svart, vit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Jag har världens bästa idé! gör så man kan ändra bakrunden (som nu är blå) till några andra färger, tex svart, vit..Varför inte göra så att man kan ladda in valfri bild från internet dessutom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Varför inte göra så att man kan ladda in valfri bild från internet dessutom?Funkar ju även ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Vet inte hur bra ide detta var: http://i.imgur.com/DzfMd1R.png 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Är det någon funktion jag saknar så är det att kunna söka i en tråd som man kunde förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Åldrarna läggs i cache så de inte måste laddas om hela tiden. Du får manuellt göra localStorage.fuskaAges=""; i en javascript konsol för din webbläsare. Sen om du har svenska så borde alla laddas om korrekt.Testade detta eftersom att den bara visade -16 på mig, och nu funkar addonet inte alls, inte efter jag installerat om det! :( Enda som visas i Dev Consolen om jag väljer JS:[14:32:17.688] Use of Mutation Events is deprecated. Use MutationObserver instead. @ resource://dntp/socialButtons.js:11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.