V0LFI Skrivet 15 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Energin som krävs för att göra det är inte värt det.Du får en kaka ! Eller ... nää ett kak paket!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 15 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Du får en kaka ! Eller ... nää ett kak paket!!!!!!!!!!!!Jag då :( Jag älskar kakor sjukt mycket </3 ___Wasd jag uppskattar ditt tillägg. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 När kommer det mer funktioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 När kommer det mer funktioner?Vad vill du ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 23 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 Vad vill du ha?Ja.. Svart bakrund ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 23 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 (redigerat) Jo kanske man kunde välja själv vad man vill ha för bakgrund. Via bild URL. Det skulle jag inte tacka nej till. Redigerat 23 Maj 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 Jag söker funktionalitet och inte stil. Det är ett addon, inget tema. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 23 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 Mer ranker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 Hehe ja det är lätt att fixa. Men det känns som det saknar mening då det bara är man själv som ser det. Man kan inte säga "Jag är #12 Supermedlem" till någon för det är inte så andra ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 23 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 Mycket tydligare tidslinje. Skriver Statusar så alla vänner kan se. Lite som facebook fast inte alls lika. Man ser allas inlägg de lägger in i tidslinjen utan behöva gå in på medlemmens profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 Ärligt talat wasd, fixa rankerna, även om det bara är för en själv så är det ett stort plus. Jag stör mig på att var och varannan nu är hedersmedlem. Jag har till och med räknat ut allt för dig, det är bara att skriva kod till:http://www.fuska.se/forum/topic/158296-feedback-tr%C3%A5den/page-17?do=findComment&comment=1972340 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2013 Det tar admin ganska exakt 2 minuter att gå in i kontrollpanelen och ändra antal inlägg som krävs för respektive rank. Det kan han ta och göra själv. Arbetet som krävs för att jag med mina förutsättningar ska programmera om det, som dessutom bara är synligt för de som använder addonet, kräver mycket mer energi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.