PussyCat Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 (redigerat) Lade upp detta i Imba forumet aswell, så delar det här också. Läs ! https://www.flashback.org/t1627606 [uPPDATERING] Sammanfattning av TS från FB. https://www.flashback.org/sp32334343 Redigerat 20 Augusti 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Jag tar ett citat som farsan tog upp under nyheterna: "Världen är allt bra sjuk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 (redigerat) Vad i helvete. Det här låter ju helt sjukt. Om inte det här uppmärksammas och ingen upprättelse sker kommer jag sätta eld på varenda myndighetsbyggnad. Om det är sant det vill säga. Men killen verkar ju ha bevis, samt går ut med namn och bild. Redigerat 15 Augusti 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Har läst det, så förbannat sjukt. Om jag någonsin besöker filipstad ska jag tända eld på kommunbyggnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Har läst det, så förbannat sjukt. Om jag någonsin besöker filipstad ska jag tända eld på kommunbyggnaden.Se till att du röjer undan den här snubben när du ändå är där: Filipstad - Samlingsplatsen för samhällets bottenskrap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 (redigerat) [EDIT] Hör inte till. Redigerat 20 Augusti 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Helt jävla sinnessjukt! Hur fan kan man låta sånt här hända? ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 (redigerat) Haha, Filipstad. Skithålet här i Värmland där all incest sker. Det är hemskt men sorgligt nog är jag inte förvånad över att det just skedde i Filipstad trakterna. Redigerat 15 Augusti 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Fyfan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Fy helvete. Får verkligen hoppas att Uppdrag Granskning nappar. :C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Sjukt. Hoppas detta tas upp i media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Coolt :unsure: :o :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.