Proccito Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Alla skitreklamer från Halebop."Tekniker kommer i så många olika former. Här har vi...här har vi en sån här form" Håller med dig Plus alla andra meningslösa reklamer som vill visa att dom finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 när man får fotsvett och måste ta av skornanär man får handsvett och måste skaka hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 när man skakar och ska småpilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 När Gamereactor försenar deras recensioner. JAG VÄNTAR FORTFARANDE PÅ SUPER MARIO 3D LAND RECENSIONEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Folk som bumpar 4 år gamla trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Folk som bumpar 4 år gamla trådar.Bumpar man får man skit, startar man en ny tråd säger de åt en att söka, vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 när man får ont i huvudet när man har haft på sig headsetet för länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Bumpar man får man skit, startar man en ny tråd säger de åt en att söka, vad gör man?Startar en ny och säger att den gamla tråden är X år gammal. När man är trött på dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Startar en ny och säger att den gamla tråden är X år gammal.Jag tycker det är ok att bumpa en gammal tråd om den faktist kan fortsätta. Det är inte ok om man ska bumpa i en tråd där nån behövde hjälp i ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Kopieringsskydd som skapar problem för ärliga köpare utan att beröra pirater: Du måste aktivera denna produkten med CD-nyckeln på baksidan av fodralet och sedan vara anslutna till våra servrar för att spela singleplayer. Om man tankar spelen slipper man allt detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Jag tycker det är ok att bumpa en gammal tråd om den faktist kan fortsätta.Jag antar att du menar trådar som "Vad har du gjort idag"-tråden? Ontopic: Varning för stort I-landsproblem När pizzan blir kall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 (redigerat) Jag antar att du menar trådar som "Vad har du gjort idag"-tråden? Ontopic: Varning för stort I-landsproblem När pizzan blir kallDet är inget stort I-landsproblem D: Edit:On-topic:När man sitter på en rubiks kub tävling, får en dålig lösning, gör fel alg och får en +2.Fick det på min förra tävling, kändes sådär D: Redigerat 11 November 2011 av Kaktuskun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.