OpeningTitles Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 Att jag har en uppgift där jag måste hitta minst 2 låtar om matsmältning -_- Folk som säger att The Beatles suger för det är gammalt och att jag borde lyssna på ny musik istället. wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 (redigerat) när skolan stänger av internetet för att 3orna ska ha NP Redigerat 17 November 2011 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 när skolan stänger av internetet för att 3orna ska ha NPVi har unika logins på våran skola. Så de stängde bara av 3ornas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 det är inte gammalt, det är klassiker :P när skolan stänger av internetet för att 3orna ska ha NPword :veryymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 När man är först med att ha skrivit klart NP i aulan och sedan ska gå ner för trappan och en vän sätter krokben så man drar sig ner för hela trappan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 November 2011 Rapport Dela Skrivet 17 November 2011 när folk inte respekterar ens åsikter för att dom personerna alltid ska ha rätt. att dom inte kan skilja på fakta och värdering -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 November 2011 Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 att när jag söker på she knows på youtube (för jag vill lyssna på den låten av thin lizzy) så kommer det upp något om Lil Wayne :( Vem är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 November 2011 Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 Någon startade om min server i skolan som tidigare hade 80 dagar uptime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 November 2011 Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 (redigerat) Vi har unika logins på våran skola. Så de stängde bara av 3ornas.menar du tex anders.andersson, niklas.niklasson osv?vi har också det, men dom stängde endå av det -.- när man är trött på socker så man inte kan njuta av lite fredags mys -.-och att alla andra är på fest och ingen som är rolig är social Redigerat 18 November 2011 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 November 2011 Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 När webbläsaren klagar på plugins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst uTorrent Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 Att min väckarklocka går 1 timme fel och väckte mig för sent idag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 Att helgen är till för att plugga läxor på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.