PussyCat Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Skoldans på onsdag. (som man måste gå på)Är ju najs ! o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Skoldans på onsdag. (som man måste gå på)Lol du din lille lintott lär ju få alla flickorna på fall, bara ta av dig de där jävla glasögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Är ju najs ! o:Bara brudar i hövvet på dig ju grabben.. Att jag inte har fått något kaffe >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Lol du din lille lintott lär ju få alla flickorna på fall, bara ta av dig de där jävla glasögonen.Slutade använda glasögon för 2,5 år sen. :PVad händer om man inte gör det?Man får inte ledigt på fredag. <_< Är ju najs ! o:Kanske det, men finns andra sorters människor också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Bara brudar i hövvet på dig ju grabben..Njaee, faktiskt inte.. Kanske det, men finns andra sorters människor också.Gör det kul, vettja. Är det endast "skoldans" eller fest med ? Våra baler blev aldrig baler utan fest istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Tror det är "fest" också, ska försöka göra det så kul som möjligt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Man får inte ledigt på fredag. <_<Vad händer om man ändå inte kommer på fredagen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Inget speciellt. :P Men har stannat hemma utan att vara sjuk mycket nog det här året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Då så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Att jag har fältstudievecka nästa vecka och jag vill verkligen, verkligen inte ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Att jag har fältstudievecka nästa vecka och jag vill verkligen, verkligen inte ha det.Vilket sammanträffande. Jag ser däremot fram emot mina fältstudier. :D Vart ska du vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Vilket sammanträffande. Jag ser däremot fram emot mina fältstudier. :D Vart ska du vara?Något äldreboende. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.