CooLzlAy3r99 Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 När folk skriver en massa skit i t.ex. "Evighetshistorien" tråden, och förstör för oss som faktiskt njuter av denna tråd! Sluta med det grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 När Spammare som Wasd eller liknande förstör trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 (redigerat) När Spammare som Wasd eller liknande förstör trådar Redigerat 13 December 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 när idioter använder versaler mitt i en mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 När folk inte kan börja en mening med stor bokstav och avsluta med en punkt. Jag menar, är ni så otroligt lata? ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 när folk MÅSTE använda stor bokstav och punkt i varenda förbannade mening, även på chatter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 (redigerat) Hela jävla evighets tråden då den spårar ur Redigerat 13 December 2011 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 När Spammare som Wasd eller liknande förstör trådarwtf?det är ju du som skriver en hel roman i varje inlägg.WASD sätter upp regler så att det ska bli kul att läsa dom, men du fortsätter som förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Hela jävla evighets tråden då den spårar urDu vet, det finns en väldigt vis man vid namn Charlie Scene. Han är en rappare från Amerika, och jag tänkte läsa upp en rad text från en av hans bands låtar. Den lyder såhär: "You need to slit your wrist, get pissed, and go jump off a bridge." Förövrigt hatar jag 12-åringar som försöker vara roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 (redigerat) när grjorna man beställt på siba inte kommer Redigerat 13 December 2011 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Jag kan konkretisera vad det är jag tycker är irriterande men under den senaste sidan i denna tråd har lillskiten2 lyckats exemplifiera en mängd av dem. Kort sagt: lillskiten2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 när folk MÅSTE använda stor bokstav och punkt i varenda förbannade mening, även på chatter!Stor bokstav och punkt är det som gäller. Speciellt om man är över 15 år. Inte för att låta som ett slutsteg men jag håller med Dave37: Lillskiten2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.