Whore Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 På Failblog snor dom mycket, men på Memebase så gör användarna egna "captions" och lägger upp. Samma med 9gag antar jag? Dock så stör jag mig på 9gag, för dom flesta som hänger där är irriterande fjortisar.Det är väl fjortisar du stör dig på? Jag stör mig väl inte på Neutral Milk Hotel, Radiohead och My Bloody Valentine för att hipsters gillar dem. Tvärtom, jag älskar dem och de har släppt några av musikhistoriens bästa skivor. Hipsters, däremot... gå och dö. Långsamt och plågsamt. Varenda en av er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 Det är väl fjortisar du stör dig på? Jag stör mig väl inte på Neutral Milk Hotel, Radiohead och My Bloody Valentine för att hipsters gillar dem. Tvärtom, jag älskar dem och de har släppt några av musikhistoriens bästa skivor. Hipsters, däremot... gå och dö. Långsamt och plågsamt. Varenda en av er.Du har rätt. 9gag kan vara ganska trevligt ibland, och Radiohead äger. Håller med om hipsters. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 Att jag blir hämtad halv 6 imorgon för att åka och jobba.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 (redigerat) Jag stör mig inte på sidorna 9gag, failblog och memebase. Jag har suttit på 9gag rätt mycket senaste veckan. Det jag stör mig på är de "junkies" som hänger där jättemycket och börjar referera till sidorna som om de är upphovsmän till memesen. "öhöhö [forever alone referens]" "Ja precis 9gag fuck yea!" typ sånt. Och folk som tror att memes kan komma från YT. Visst, en viral video kan vara uppladdad på YT och det kan ha skapats en meme från den, men väldigt sällan har den skapats på YT utan snarare i "molnet" eller på 4chan eller på reddit. De som skapar memes eller hjälper till att göra dem populära är inte YT, failblog, memebase etc etc som bara samlar ihop massa från de som verkligen har skapat grejjerna. Därför stör jag mig sjukt på folk som refererar memes/viral videos till specifika sidor. Redigerat 24 Februari 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 (redigerat) This http://tinypic.com/view.php?pic=1zp5jl0&s=5 Med det till stoor del stämmer och jag irriterar mig på det. Redigerat 25 Februari 2012 av purjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 This http://static.fjcdn.com/large/pictures/a9/...cd4_3317781.jpg Med det till stoor del stämmer och jag irriterar mig på det.Den redirectar till deras sida. Vilket jag stör mig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 (redigerat) JAg stör mig inte på sidorna 9gag, failblog och memebase. Jag har suttit på 9 gag rätt mycket senaste veckan. Det jar stör mig på är de "junkies" som hänger där jättemycket och börjar referera till sidorna som om de är upphovsmänn till memesen. "öhöhö [forever alone rederens]" "Ja precis 9gag fuck yea!" typ sånt. Och folk som tror att memes kan komma från YT. Visst, en viral video kan vara uppladdad på YT och det kan ha skapats en meme från den, men väldigt sällan har den skapats på YT utan snarare i "molnet" eller på 4chan eller på reddit. De som skapar memes eller hjälper till att göra dem populära är inte YT, failblog, memebase etc etc som bara samlar ihop massa från de som verkligen har skapat grejjerna. Därför stör jag mig sjukt på folk som refererar memes/viral videos till specifika sidor.Mm, sånt är jobbigt. Och det är ju mest irriterande fjortisar som gör sånt. Redigerat 24 Februari 2012 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 Att min stavning var så gräslig i mitt förra inlägg i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Duckfaces Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 (redigerat) Den redirectar till deras sida. Vilket jag stör mig på.Fix'd ! Att större delen av all musik som spelas på radio är skit.. Redigerat 25 Februari 2012 av purjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 När folk blir personliga i en debatt och fokuserar hellre på vem som sa det än vad som sades. Så jävla korkat och meningslöst. Egentligen kanske jag inte skulle postat det här då känslan som uppstår är mer ilska än irritation, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Jag blir riktigt irriterad när, jag tar saker av misstag på skyrim och blir jagad av vakterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.