PussyCat Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 (redigerat) Att Holland har spelat så fruktansvärt dåligt, samt på Elmander (minst produktiv på planen igår?). VARFÖR KOM INTE TOIVONEN IN? Redigerat 16 Juni 2012 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 Att allting ska vara så himla komplicerat och svårt att förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 tint2 configs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 tint2 configs.Finns ett GUI program för att redigera dess configs som jag inte minns namnet på. Men det var inte så bra då det inte var helt kompatibelt. Jag kan posta min config om du vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 Finns ett GUI program för att redigera dess configs som jag inte minns namnet på. Men det var inte så bra då det inte var helt kompatibelt. Jag kan posta min config om du vill ha den.PM:a den är du snäll. :) Provade GUI programmet men tyckte inte det funka så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Grenar som är i vägen när man klipper gräs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 [Det är så mycket förväntningar och sätt men så mycket tvivel, det hindrar rejält.] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Hur otroligt långsam just Nordeas sida är för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 (redigerat) http://www.gp.se/kulturnoje/musik/1.977779...roses-hultsfred Jävla idiot, var han ens där? :mellow: Varför han gnäller på sången förstår jag inte ens, Ian Brown har aldrig kunnat sjunga, men att klaga på resten av bandet får mig att tvivla på att han ens var närvarande eller om han bara hittar på. Mani, Reni och Squire var snortighta och har alltid varit. Mongo. Redigerat 18 Juni 2012 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 UL´s busstider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 När "Tunna skivor av rökt skinka" inte är tunna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.