Hoppa till innehåll

Saker Som Irriterar Dig


Rekommendera inlägg

Att behöva raka sig varje dag. Rakade mig fan igår kväll (för att det aldrig skulle hinnas med på morgonen) och kommer behöva göra det ikväll igen. Det hjälper fan inte heller jag inte passar i skägg.

 

Irriterar mig lite också att rakblad är dyrt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att behöva raka sig varje dag. Rakade mig fan igår kväll (för att det aldrig skulle hinnas med på morgonen) och kommer behöva göra det ikväll igen. Det hjälper fan inte heller jag inte passar i skägg.

 

Irriterar mig lite också att rakblad är dyrt.

Eller så är man inte rädd för att se lite manlig ut och rakar sig bara nån gång var tredje till sjätte vecka när det börjar bli riktigt varmt att ha skägg eller man ska bort på någon festlighet och måste se någorlunda proper ut.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så är man inte rädd för att se lite manlig ut och rakar sig bara nån gång var tredje till sjätte vecka när det börjar bli riktigt varmt att ha skägg eller man ska bort på någon festlighet och måste se någorlunda proper ut.

Men det ser ju patetiskt ut när unga har hel skägg. På vissa är det okej, men på andra vill är det bara irriterande.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så är man inte rädd för att se lite manlig ut och rakar sig bara nån gång var tredje till sjätte vecka när det börjar bli riktigt varmt att ha skägg eller man ska bort på någon festlighet och måste se någorlunda proper ut.

 

Haha, ja eller så ser man proper ut varje dag? För övrigt är det som Proccito säger. Många tror att de ser bra/coola ut i skägg, men ser egentligen ut som Yasser Arafat.

 

Dessutom:

Det hjälper fan inte heller jag inte passar i skägg.

OnT: Att jag borde gå och lägga mig. Det är ju roligare att vara vaken!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att alla låtar som jag tycker är bra gjordes för mer än 5 år sedan, och att det inte görs så många bra låtar nu.

Har alla musiker fått slut på idéer eller?

Det är nog trots allt troligare att det finns bra musik men du har inte upptäckt det.

 

Lite som folk som säger att "det var bättre förr" och refererar till musik som kom på 70-talet, när det enda som egentligen har förändrats är vad som spelas på radio. Finns ju fortfarande bra musik inom varje musik-genre att få tag på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är nog trots allt troligare att det finns bra musik men du har inte upptäckt det.

 

Lite som folk som säger att "det var bättre förr" och refererar till musik som kom på 70-talet, när det enda som egentligen har förändrats är vad som spelas på radio. Finns ju fortfarande bra musik inom varje musik-genre att få tag på.

Det är nog möjligt.

Men man hör ju nästan bara musiken från radion, om man inte gillar folk på facebook och massa sånt.

Men jag tycker att även de som man lyssnar på och följer på facebook gör bra musik nu förtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...