Dave37 Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2012 Dåligt väder. Cyklat till skolan i 2 dar nu och det är riktigt uppfriskande. Nästan 50 minuter en väg. Imorn blir det grått och kallt så jag tvekar på att cykla.Bitch please. Jag cyklar året runt, segt som fan när det är 25 minus på vintern, men vafan, bara att bita ihop ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2012 Att min sköldpadda ska plaska runt i vattnet som en galning hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2012 Just därför (bland annat...) som jag längtar efter att sluta 9an. Jag har för övrigt alldeles för få bandtröjor, trots att de har en egen korg i min klädsortering.Jag äger bara två bandtröjor. Båda är Bruce Springsteen and the E-street band :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2012 (redigerat) Jumu Jag äger bara två bandtröjor. Båda är Bruce Springsteen and the E-street band :PDet här kan bli intressant. Få se, jag äger tröjor med:Thin LizzyThe WhoRamonesQueenThe DoorsMeat LoafJimi Hendrix ... det var alla jag kom på utan att se efter. Har en del försvunna och urvuxna ramones och kiss också. EDIT: Jag har ingen som helst aning om varför det står "Jumu" där uppe. Redigerat 15 Mars 2012 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2012 Borde skaffa en The Who-tröja känner jag. Har inte t-shirt så ofta, men när man väl har det så kan man lika gärna vara se awesome ut B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2012 Inser att vi glider ifrån ämnet. To the musikgruppen-cave! OnT: Att det FORTFARANDE inte är helg än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 Inser att vi glider ifrån ämnet. To the musikgruppen-cave! OnT: Att det FORTFARANDE inte är helg än.nä men det är det ju snart ;) att försova sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 Att jag gick till skolan idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 när bara ena hörluren fungerar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 16 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 när bara ena hörluren fungerar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 "Ta håret tillbaka!" skiten på facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.