Whore Skrivet 16 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 Trodde det var lugnt med plugg, men plötsligt visar det sig att jag faktiskt har asmycket att göra. :/ Jag äger bara två bandtröjor. Båda är Bruce Springsteen and the E-street band :PJumu Det här kan bli intressant. Få se, jag äger tröjor med:Thin LizzyThe WhoRamonesQueenThe DoorsMeat LoafJimi Hendrix ... det var alla jag kom på utan att se efter. Har en del försvunna och urvuxna ramones och kiss ocksåJag har: Joy DivisionNine Inch NailsPatti SmithLou ReedVelvet UndergroundPink FloydOch några gamla med Iron Maiden och Metallica :P "Ta håret tillbaka!" skiten på facebook.Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 (redigerat) Vad är det?Något evenemang på Facebook som handlar om att kvinnor inte ska "behöva" eller "vara tvungna" (notera citattecknen) att raka sig under armarna, på benen etc. I stort sett så är det bara en massa hipster-tjejer som lägger upp bilder på sina håriga magar och armhålor och säger att killar ska respektera dom även fast dom inte rakar sig överallt på kroppen. EDIT: Saken är att jag inte stör mig på att dom inte rakar sig, utan jag stör mig på att de ska skriva "VI SKA INTE VARA SOM SAMHÄLLET YEAH VI SKA LÅTA BLI ATT RAKA OSS! FÖLJ INTE NORMERNA!! FÖRSÖK STOPPA OSS". Det är just det jag stör mig på. Redigerat 16 Mars 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 Är ju många kvinnor som klagar på att män är fula i skägg vafan, om dom inte ska behöva raka sig, så ska män få ha sitt skägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 Är ju många kvinnor som klagar på att män är fula i skägg vafan, om dom inte ska behöva raka sig, så ska män få ha sitt skägg!och oftast är det dom som inte rakar sig, som säger att män ska raka sig. alltså att dom sätter sig emot det dom själva gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2012 Här kan man se vem som irriterar sig mest på saker. Trodde inte att jag skulle vara så högt, har väl svarat en del på andra. http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...ho&t=154436 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 Pallkars ligger nere, mitt liv är förstört... ;_; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 Något evenemang på Facebook som handlar om att kvinnor inte ska "behöva" eller "vara tvungna" (notera citattecknen) att raka sig under armarna, på benen etc. I stort sett så är det bara en massa hipster-tjejer som lägger upp bilder på sina håriga magar och armhålor och säger att killar ska respektera dom även fast dom inte rakar sig överallt på kroppen. EDIT: Saken är att jag inte stör mig på att dom inte rakar sig, utan jag stör mig på att de ska skriva "VI SKA INTE VARA SOM SAMHÄLLET YEAH VI SKA LÅTA BLI ATT RAKA OSS! FÖLJ INTE NORMERNA!! FÖRSÖK STOPPA OSS". Det är just det jag stör mig på.Vad är det som är så fel med det? Det är väl egentligen bara bra att folk försöker att få... vet inte hur jag ska formulera mig... försöka få synen på utseendet att förändras. Är ju många kvinnor som klagar på att män är fula i skägg vafan, om dom inte ska behöva raka sig, så ska män få ha sitt skägg!Alla kvinnor är inte lika. Men ja, om feministerna på facebook säger så är det ju helt fel. Men de bryr sig kanske bara om kvinnors rättigheter, vad vet jag. :( Men asså Xbox360 om det kommit en grupp om män "NU SKA VI LÅTA BLI ATT RAKA BORT VÅRT SKÄGG, VI BRYR OSS INTE VAD FOLK TYCKER OM DET! SKÄGG ÄGER!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 Vad är det som är så fel med det? Det är väl egentligen bara bra att folk försöker att få... vet inte hur jag ska formulera mig... försöka få synen på utseendet att förändras.Alla kvinnor är inte lika. Men ja, om feministerna på facebook säger så är det ju helt fel. Men de bryr sig kanske bara om kvinnors rättigheter, vad vet jag. :( Men asså Xbox360 om det kommit en grupp om män "NU SKA VI LÅTA BLI ATT RAKA BORT VÅRT SKÄGG, VI BRYR OSS INTE VAD FOLK TYCKER OM DET! SKÄGG ÄGER!"Vad jag tror 360Xbox menar är att dom gör en stor grej för ingenting.Om dom vill raka armhålorna, gör det, men dom behöver inte starta en organisation som är större än Unicef. Ontopic: Att det tar en hel natt att patcha ett spel, men skiten vägrar funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 Jag avskyr folk som inte förstår innebörden av ordet "koncis", både i verkligheten och (särskilt) på forum. Jag har ingen lust att läsa en tjugofem sidor lång uppsats om varför din åsikt spelar roll, kan du snälla sammanfatta den och presentera de mest bärande punkterna i ditt argument, så jag slipper vada genom floder av irrelevanta detaljer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 Vad är det som är så fel med det? Det är väl egentligen bara bra att folk försöker att få... vet inte hur jag ska formulera mig... försöka få synen på utseendet att förändras. Alla kvinnor är inte lika. Men ja, om feministerna på facebook säger så är det ju helt fel. Men de bryr sig kanske bara om kvinnors rättigheter, vad vet jag. :( Men asså Xbox360 om det kommit en grupp om män "NU SKA VI LÅTA BLI ATT RAKA BORT VÅRT SKÄGG, VI BRYR OSS INTE VAD FOLK TYCKER OM DET! SKÄGG ÄGER!"Saken är att dom ska inte behöva göra en sån stor jävla sak av det hela. Om dom inte vill raka sig, gör inte det då.Även om dom kommer börja vara orakade eller kommer fortsätta raka sig så kommer jag ändå tycka att det är riktigt äckligt med håriga armhålor och magar på tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 Gruppen "Imba" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 Vad jag tror 360Xbox menar är att dom gör en stor grej för ingenting.Om dom vill raka armhålorna, gör det, men dom behöver inte starta en organisation som är större än Unicef. Ontopic: Att det tar en hel natt att patcha ett spel, men skiten vägrar funka... Saken är att dom ska inte behöva göra en sån stor jävla sak av det hela. Om dom inte vill raka sig, gör inte det då.Även om dom kommer börja vara orakade eller kommer fortsätta raka sig så kommer jag ändå tycka att det är riktigt äckligt med håriga armhålor och magar på tjejer.Ja, precis, det är äckligt på tjejer men inte på killar... varför? För att utseendet anses viktigare på flickor.Så ni må tycka att det är en liten grej, men det är ändå en stor del av den hela sorgliga utseendefixeringen.Och om det bara skiter i att raka sig så kommer folk kalla dem äckliga, så ja de gör en grupp som blir stor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.