Muggebigge Skrivet 21 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2012 Personen över mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Att man inte får ha GIF bilder som avatarer utan att få en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 JJespeRRDetta, återigen... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 (redigerat) Att de som är anti något ofta brukar vara mycket värre än dem som de är anti mot och anklagar förespåkarna för att bete sig så fanatiskt som de själva faktiskt gör. Redigerat 25 Mars 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Att de som är anti något ofta brukar vara mycket värre än dem som de är anti mot och angklagar förespåkarna för att bete sig så fanatiskt som de själva faktiskt gör.Jag tröttnar aldrig på sammandrabbningar mellan en fanatisk kristen och en arrogant ateist. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Att de som är anti något ofta brukar vara mycket värre än dem som de är anti mot och angklagar förespåkarna för att bete sig så fanatiskt som de själva faktiskt gör.Bra formulerat! Sker alldeles för ofta i debatter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 -Hur enkelt jag tappar motivation. -När man är riktigt kissnödig på morgonen och är så törstig att man har ont i huvudet medan man ligger i sängen och bara önska att man kunde somna om. -Folk som skriver "You have terrible grammer". -När man känner ett stort sug för en kopp kaffe mitt på dagen (blir riktigt dålig i magen av det). -Folk som inte gör något under ett grupparbete. -När man satt sig på huset och märker att toalett-pappret är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Jag tröttnar aldrig på sammandrabbningar mellan en fanatisk kristen och en arrogant ateist. :DDet jag tänkte på var mest folk som är anti/pro KONY2012 och de som var för v.s de som är emot svininfluenseanvaccinet. Men ditt exempel är också bra. :D OnT: Att jag har läxor att göra idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Det jag tänkte på var mest folk som är anti/pro KONY2012 och de som var för v.s de som är emot svininfluenseanvaccinet. Men ditt exempel är också bra. :DJag avskyr såna, även om jag håller med någon av dem blir man spyfärdig av deras onyanserade förhållningssätt. OnT: Träningsvärk, kan knappt böja mina armar ordentligt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Jag har datatid :-( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Jag har datatid :-(Se det från den ljusa sidan! Det är för ditt eget bästa. Gör något vettigt när du inte är vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.