purjo Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 Vad med rymden irrietrar dig? Ontopic: en fest som blir så jävla tråkig.Folk som klagar på att fester är tråkiga, gör något åt det då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 LIKE and SHARE in 3 seconds if u think this is WRONG*bild på en tjej som har blivit slagen*Who wants 2000 friend request ?(:Subscribe to >>Idioten som gjorde detta inlägg på Facebook<< and I'll share you Åh herregud varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Att CoD4 vägrar funka i wine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 När folk har fördomar om något dom inte förstår, det gör inget om ni inte förstår - men försök inte att förstå om ni inte är pålästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 Att jag ska jobba på måndag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 (redigerat) Hur det flesta i min cotegegrupp lägger upp planeringen av cortegebygget: Dag 1 vi ska bara göra ramen, CCC river annars (sant, bra initiativ, det regnade ändå) Dag 2 Vi tar det lugnt och fixar lite smått, CCC river fortfarande om vi jobbar för mycket (Sant) Dag 3 Fan vad bra väder, vi chillar idag och dricker gratis öl (Visst fine) Dag 4 Bra väder igen, vi chillar lite till (Kanske dags att börja jobba lite?) Dag 5 Det är lungt, vi är bara halvvägs (Ja det är lungt för vi är 5 st som tar arbetet framåt, vi har skitmycket att göra) Dag 6 Det är lungt, det är bara lite papp som ska på. (Nej det är bajsmycket kvar och det skiter sig om folk inte börjar göra något!) Dag 7 Fan vad mycket det är att göra! Vi kommer få jobba massa i helgen! (Vi? Jag har jobbat hela tiden, och varför inte jobba idag? Nähä, skit i det då) Dag 8 Nu jobbar vi, vi måste måla allt (Bra att ni börjar jobba, men ni kanske skulle kollat om allt var färdigspikat innan ni målade?) Dag 9 och 10 återstår. Redigerat 27 April 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 *text*Jag kräver update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 (redigerat) Att jag inte kan blockera idioterna på Facebook som skriver "WANT 5000 FRIEND REQUESTS IN 5 MINUTES? SUBSCRIBE TO ME AND I'LL SHARE YOU!!! ;))))". Det står att "The blocking system is overloaded". Vad i helvete? Redigerat 27 April 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 Att jag inte kan blockera idioterna på Facebook som skriver "WANT 5000 FRIEND REQUESTS IN 5 MINUTES? SUBSCRIBE TO ME AND I'LL SHARE YOU!!! ;))))".Det står att "The blocking system is overloaded". Vad i helvete?Tänkte fråga varför det inte gick att blocka men haha. Det bevisar hur mycket skit facebook har. Systemet för att blockera andra är överbelastat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 Jag kräver update.Det kan du la få när de dagarna har fortlöpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 Att de drickor som smakar godast är energidrickor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 28 April 2012 Rapport Dela Skrivet 28 April 2012 Det som just hände mig... Vet inte riktigt vad som hände, men inget vidare bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.