Nixous Skrivet 6 September 2012 Rapport Dela Skrivet 6 September 2012 När min dator stängs ner för att den har en dålig fläkt! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 6 September 2012 Rapport Dela Skrivet 6 September 2012 (redigerat) När min dator stängs ner för att den har en dålig fläkt! :angry:Händer för mig också, irriterande som fan. :angry: Redigerat 6 September 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 6 September 2012 Rapport Dela Skrivet 6 September 2012 folk som har på sig band tröjor men aldrig har hört bandet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 September 2012 Rapport Dela Skrivet 6 September 2012 Att mina radiatorfläktar låter som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 September 2012 Rapport Dela Skrivet 29 September 2012 folk som har på sig band tröjor men aldrig har hört bandet....Håller med.H&M hade förra hösten massa bandtröjor för tonårstjejer. Hade säkert aldrig hört talas om Ramones. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 14 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2012 All den här jävla hysterin kring Amanda Todd, varför i helvete ska jag bry mig om en tjej jag inte ens kände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2012 All den här jävla hysterin kring Amanda Todd, varför i helvete ska jag bry mig om en tjej jag inte ens kände?Det är väl ingen som säger att du måste bry dig? Dock så anser väl många att man bör bry sig på samma sätt som man bör bry sig om andra hemskheter i världen. Sen är det väl tur att inte alla bara bryr sig om personer de känner ;) On topic så irriterar det mig att det var jättebra väder i veckan, och blev urkasst lagom till helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2012 Håller med.H&M hade förra hösten massa bandtröjor för tonårstjejer. Hade säkert aldrig hört talas om Ramones.De har fortfarande en massa bandtröjor. Hur många unga, trendiga tjejer lyssnar på The Beatles, Pink Floyd, Patti Smith och Jimi Hendrix egentligen?Argh. Jag ska köpa en Pink Floyd tröja dock. Då hamnar en tröja rätt iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 14 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2012 Det är väl ingen som säger att du måste bry dig? Dock så anser väl många att man bör bry sig på samma sätt som man bör bry sig om andra hemskheter i världen. Sen är det väl tur att inte alla bara bryr sig om personer de känner ;) On topic så irriterar det mig att det var jättebra väder i veckan, och blev urkasst lagom till helgen.Men det känns som om alla vill at man ska bry sig, och om man inte gör det är självisk. Vafan jag kände inte ens tjejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 15 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2012 Att om man frågar om hjälp med problem med spel-hårdvaru relaterade grejer, när man har en lite äldre dator som inte klarar allt på max, så anser vissa att man inte kan nånting alls om datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 19 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2012 Ryggsmärta. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2012 Men det känns som om alla vill at man ska bry sig, och om man inte gör det är självisk. Vafan jag kände inte ens tjejen.Det har inte med att tycka synd om Amanda Todd utan hur hemskt det är att folk tar livet av sig pågrund av mobbning. Sen är det kanske orättvist att hon blir känd istället för "Ett stackars litet barn i Afrika". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.