PussyCat Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 När snön envisas att komma hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2013 När snön envisas att komma hela tiden.Håller med, det är skitirriterande när den kommer och det blir alldeles vitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2013 Flytta inte till norrland ;) Ontopic: Jag är för gammal för att veta vad alkohol är, och får därför inte följa med på systemet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 31 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2013 Flytta inte till norrland ;)Ontopic: Jag är för gammal för att veta vad alkohol är, och får därför inte följa med på systemet...Hatar sånt, jag måste vänta ute. Som en hund... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 31 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2013 Leksands If. Jag hatar Leksand, för alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2013 Hatar sånt, jag måste vänta ute. Som en hund...Vaddå vänta ute? Är väl bara följa med in? De säljer ju icke alkoholhaltiga drycker med.Men jag kan förstå om dina föräldrar inte vill att du ska följa med in, då kan det se ut som att de langar ^w^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2013 Vaddå vänta ute? Är väl bara följa med in? De säljer ju icke alkoholhaltiga drycker med.Men jag kan förstå om dina föräldrar inte vill att du ska följa med in, då kan det se ut som att de langar ^w^Risken är att kassören/kassörskan tror att föräldern köper ut åt barnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2013 Loopens signaturbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 31 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2013 Loopens signaturbild. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 31 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2013 ja varför kan han ha en så stor bild? OT: att mitt påsklov snart är slut :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 31 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2013 När man misslyckas med att koka crystal meth och man får livsfarlig gas istället :( 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 1 April 2013 Rapport Dela Skrivet 1 April 2013 Loopens signaturbild.ok ska ta bort den <33<33< OnT: Ingen vill köpa min shotgun D: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.