Layton Skrivet 1 April 2013 Rapport Dela Skrivet 1 April 2013 Konstant bajsnödighet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 1 April 2013 Rapport Dela Skrivet 1 April 2013 Alla mina skärmar är olika storlekar, samt den i mitten har extrem-res, så det är helt omöjligt att fixa ett wallpaper som ser vettigt ut :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 April 2013 Rapport Dela Skrivet 1 April 2013 Jobbigaste är när man ska gå över en väg och ser en bil som, om man fortsätter gå, kommer köra på en. Jobbigt som fan är det, hatar att bli avbruten när jag gör något. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 April 2013 Rapport Dela Skrivet 2 April 2013 Folk som står i vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 2 April 2013 Rapport Dela Skrivet 2 April 2013 sömnlösa nätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 April 2013 Rapport Dela Skrivet 20 April 2013 (redigerat) Att det ska vara så jävla svårt att installera mods, samtidigt som man har massa snorungar* som lyssnar på musik under sig.Det är ingen musik som man känner "Det är ganska okej" utan det är samma j*vla "slinga" hela tiden...Jag hatar att bo i stan.*Jag vet att dom är äldre än mig, men ska man lyssna på musik halv 11-11 på kvällen kan man väl1. Ha hörlurar2. Har man inga så skaffar man ett par, och tills dess håller man en låg volym... Redigerat 20 April 2013 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 April 2013 Rapport Dela Skrivet 20 April 2013 (redigerat) Att inte få Matlab-kod att funka som man vill. Redigerat 20 April 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 20 April 2013 Rapport Dela Skrivet 20 April 2013 När man hostar minecraft servern så märker man att servern använder 3 GB av ramen. Och Loggar in och ser världensstörsta krater. Med TNT kanske runt 30000 sprängda tnt's med mods o nodus. Tack kära server användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 20 April 2013 Rapport Dela Skrivet 20 April 2013 Att det inte var jag som vann drömvinsten på Lotto idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 21 April 2013 Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 När man hostar minecraft servern så märker man att servern använder 3 GB av ramen. Och Loggar in och ser världensstörsta krater. Med TNT kanske runt 30000 sprängda tnt's med mods o nodus. Tack kära server användare.Du kanske ska blockera användning av TNT; eller skaffa NoLagg?I värsta fall använda whitelist. Själv så har jag inget av detta, men lider inte av TNT spammande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 21 April 2013 Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 När mitt webbhotell blir ddosat 3 gånger per vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 April 2013 Rapport Dela Skrivet 22 April 2013 Folk som besöker spelservrar bara för att förstöra, varför inte göra något som andra också kan glädjas av istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.