kattus Skrivet 12 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2013 Mitt fackin' internet är nere! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 13 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2013 När man sättersig framför datorn min. Släpper blicken från skärmen och se att klockan är halv 5 på morgonen. Och Måndag och skolan börjar om några timmar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 13 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2013 Måndagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 13 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2013 Alla videos på facebook !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2013 När hemsidor beslutar sig för att vara lite smarta, och lägga på ett S i slutet av ett namn när det är någon som äger nått.Tex på facebook såg jag att dom lägger till ett S när man grattar någon på födelsedagen.Det gör att det står "Du har skrivit på -s tidslinje" när det är klart.Sätter man in ett namn, blir det "Du har skrivit på Elins tidslinje"Det hänger med när namnet slutar på S, så det blir "Du har skrivit på Jonass tidlinje" där det är två S, istället för S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 21 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2013 När man blir övergiven av alla vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Att det typ bara är jag som postar i Kerbal Space Program-tråden och att inte fler än typ 3 verkar spela, för det är awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Att det typ bara är jag som postar i Kerbal Space Program-tråden och att inte fler än typ 3 verkar spela, för det är awesome! Skolan börjar ta över nu.Kommer troligast att spela det när sommarlovet börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 När moppen inte startar då man måste stå och kicka den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Sony vegas som kraschar 24/7 :C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Sony vegas som kraschar 24/7 :C"Gillar"/ håller med. Sony vegas skit program, egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 När sony vegas inte renderar rätt ! och filmen blir bara laggig och ljudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.