Bene999 Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 *Folk som håller på ett visst fotbolls/hockey-lag (kan vara vilken sport som helst) som spenderar mer tid på att basha andra lag än att fokusera på sitt egna lag.+1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Att det oftast är ca 3 personer som står för 33% av dagens inlägg på fuska nu för tiden. Idag t.ex.: PussyCat, WASD, Dave37.Hm.hm.hm.. You forgot me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 (redigerat) Att det oftast är ca 3 personer som står för 33% av dagens inlägg på fuska nu för tiden. Idag t.ex.: PussyCat, WASD, Dave37.Jag var aktivare för någon vecka sedan. Men trådarna just nu där det är mest aktivitet finner jag föga intresserade. Archaeology i WoW Redigerat 15 December 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 att man slutar om en vecka :mad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 När spel bara stänger ner sig. eller att man inte kan starta upp Command and Conquer när man pratar i skype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 att man slutar om en vecka :mad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 När skolans internet är ostabilt. Samtalet i skype avslutar var 5te minut. Kan inte ha en trevlig konversation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 När man helt plötsligt kan ha fått bältros IGEN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 att man slutar om en vecka :mad:Jag slutade igår ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Att jag behöver vänta tills den 11:Januari för att få tabletter mot min acne ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 "Jag vet, jag är så random!" Dels för att de själva måste peka ut hur konstiga de är, vilket ofta är ett tecken på att de egentligen är fullkomligt lydande under rådande norm och deras "konstiga" beteende är både krystat och genomskinligt medvetet. Dels för att de använder ordet "random" helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Föräldrarna tog bilen för att åka 800 meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.