Nomatic Skrivet 19 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2012 Att folk inte vet vem Roy Orbison är. Man får ha vilken musiksmak man vill, men lite historia tycker jag man bör ha koll på i alla fall. 4½ oktavs röstregister är inget som bör glömmas bort i första taget.Vem är denna Roy Orbinson?Idioter på Minecraft är ganska irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2012 Att ingen bryr sig om att David Kelly dog 12:e Februari. :( Fast jag kan inte skylla på de som inte vet om det eftersom att det har stått om Whitney Houston överallt. RIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2012 (redigerat) Att det blir sånt liv när "kända" personer dör. Eller nyheter kring dem överhuvudtaget. Redigerat 19 Februari 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2012 Att det blir sånt liv när "kända" personer dör. Eller nyheter kring dem överhuvudtaget.this Handlar det om folk som har tex kämpat om människans rättigheter, då är det okej.Men någon känd människa som gör musik, varför ska den få uppmärksamhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2012 this Handlar det om folk som har tex kämpat om människans rättigheter, då är det okej.Men någon känd människa som gör musik, varför ska den få uppmärksamhet?lite grann som: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2012 (redigerat) lite grann som:?Ungefär.Vad gjorde Steve Jobs för bra igentligen?Sålde samma grejer för ett högre pris? Redigerat 19 Februari 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 19 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2012 (redigerat) Det första sorgestadiet när en människa har gått bort är att glorifiera allt den gjort och mer eller mindre förtränga de dåliga sidorna. När det handlar om en kändis som har dött verkar detta fenomen lyftas upp till en samhällsnivå. Steve Jobs hade egentligen inga egna idéer och må ha varit en narcissist av groteska proportioner, men utan honom hade persondatorindustrin aldrig fått sådan genomslagskraft som den hade. Han var fast besluten att lämna sitt avtryck i världen, vilket han också lyckades med. Redigerat 19 Februari 2012 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Att jag har så äckligt dåligt självförtroende, vill bara gå och spöa skiten ur en vägg tills jag knäckt alla mina fingrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 När man hashtaggar på facebook.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 (redigerat) Mitt internet som spontant låtsas vara på fast det egentligen inte är det. Redigerat 20 Februari 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 När min dator trollar mig hela tiden. Skriver in inloggningsuppgifter till skolans internet, men det är som att jag aldrig skriver upp det -.- Förvånar mig inte om jag får blue-screen, men istället för att skärmen är blå, kommer det upp en trollface med texten "u mad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Hur egoistiska vuxna kan vara ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.