Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Att folk inte vet vem Roy Orbison är. Man får ha vilken musiksmak man vill, men lite historia tycker jag man bör ha koll på i alla fall. 4½ oktavs röstregister är inget som bör glömmas bort i första taget.

Vem är denna Roy Orbinson?

Idioter på Minecraft är ganska irriterande.

Skrivet

Att det blir sånt liv när "kända" personer dör. Eller nyheter kring dem överhuvudtaget.

this

Handlar det om folk som har tex kämpat om människans rättigheter, då är det okej.

Men någon känd människa som gör musik, varför ska den få uppmärksamhet?

Skrivet

this

Handlar det om folk som har tex kämpat om människans rättigheter, då är det okej.

Men någon känd människa som gör musik, varför ska den få uppmärksamhet?

lite grann som:

?

Skrivet (redigerat)

Det första sorgestadiet när en människa har gått bort är att glorifiera allt den gjort och mer eller mindre förtränga de dåliga sidorna. När det handlar om en kändis som har dött verkar detta fenomen lyftas upp till en samhällsnivå.

Steve Jobs hade egentligen inga egna idéer och må ha varit en narcissist av groteska proportioner, men utan honom hade persondatorindustrin aldrig fått sådan genomslagskraft som den hade. Han var fast besluten att lämna sitt avtryck i världen, vilket han också lyckades med.

Redigerat av Whore
Skrivet

När min dator trollar mig hela tiden.

Skriver in inloggningsuppgifter till skolans internet, men det är som att jag aldrig skriver upp det -.-

Förvånar mig inte om jag får blue-screen, men istället för att skärmen är blå, kommer det upp en trollface med texten "u mad"

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...