Mumutio Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Stämmer. MVG på 3km var på < 11 minuter.Fast det där var ju iofs en väldigt tuff gräns. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2011 fick 5minuter59sekunder på 1500 idag, mitt mål var under 6 minuter så nog är jag väl helt nöjd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 September 2011 Rapport Dela Skrivet 10 September 2011 Fast det där var ju iofs en väldigt tuff gräns. :oMin högstadieskola hade inriktningen "Idrott & Hälsa". [; Tror VG var 11 - 12½ minut, lyckades inte ens nå det. Att springa motiverar inte mig alls.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 10 September 2011 Rapport Dela Skrivet 10 September 2011 10 minuter och 31 sekunder på 3km Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 100m på 13sek har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Sprang skoljoggen (1 mil) på 47 minuter. Det var i mycket backar, annars skulle jag tippa på strax över 40. Det var vid 13:00, jag hade varken ätit eller druckit sedan 7:30 heller. Så kring 40 borde jag klara annars, dvs om det inte heller var så mycket "terräng". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 5 KM - 30 min. Fast jag har kass kondition, och hade på mig foppatofflor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 1 mil - 20 min Hade på mig skor som vägde 100 kg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 1 mil - 20 minHade på mig skor som vägde 100 kg1 mil på 20 minuter? bullshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 1 mil på 20 minuter? bullshitSarkastisk respons på Oroletfns' inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Sarkastisk respons på Oroletfns' inlägg.Var snäll och förklara meningen, jag syftade på att foppatofflor kanske inte var det bästa att springa i.Menade inte att det hade någon större inverkan (påverkan?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Var snäll och förklara meningen, jag syftade på att foppatofflor kanske inte var det bästa att springa i.Menade inte att det hade någon större inverkan (påverkan?).Jag vet inte vad Nomatic menade, men jag gissar att han inte tror dig. Eller så skojar han bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.