FreakyStyley Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Du var ironisk va?Nej, varför skulle jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Nej, varför skulle jag?För telefonen heter iPhone 4 och inte iPhone 4G, därav hans reaktion. Har inget jag kan skryta över direkt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Har löst alla 400 riddles på Arkham City, om det är något att skryta över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 26 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2011 Är det inte från Onsdag->Torsdag vilket resulterar i Torsdag? Ummm. Hallå? Midnight öppet. Aså nattöppet på GAME klockan 00:01. Alltså på torsdag, fast på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 26 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2011 Fick just bf3 med posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2011 Ummm. Hallå? Midnight öppet. Aså nattöppet på GAME klockan 00:01. Alltså på torsdag, fast på natten.Du skrev igår (tisdag):"Battlefield 3 imorgon, suckers! Midnatt öppet på GAME. " Imorgon = Idag, onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 26 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2011 Du skrev igår (tisdag):"Battlefield 3 imorgon, suckers! Midnatt öppet på GAME. " Imorgon = Idag, onsdag.Klockan 00:00 som kommer bli, det är en torsdag, men jag ska gå ditt idag. Så, fattar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 Jag har en egen labbrock :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 Jag fick inte mitt bf3 idag D: Dock skryter jag om att jag inte tog sönder någonting :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 27 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 Jag har aldrig tagit ett enda ciggbloss. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 Jag har aldrig tagit ett enda ciggbloss. :)This ^Jag känner att jag och min Porsche passar ihop i TDU2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Jag har en läskback :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.