Luxaxix Skrivet 6 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2011 As topic says: Vill köpa ett Minecraftkonto, betalar rejält med FM. PM mig. (Nej det är inte emot fuskas regler) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Vad är rejält med FM? över 5000? över 15000? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Vad är rejält med FM? över 5000? över 15000?Över 9000 i alla fall. Men Minecraft kostar väl 150kr nu? 1000fm kostar 30kr på sms. Alltså blir det 5000fm om man räknar så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Över 9000 i alla fall. Men Minecraft kostar väl 150kr nu? 1000fm kostar 30kr på sms. Alltså blir det 5000fm om man räknar så.Är inte den funktionen borttagen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Är inte den funktionen borttagen?Hittade den här: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 9 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 (redigerat) Vad är rejält med FM? över 5000? över 15000?Kan tänka mig betala FM värda samma mängd som minecraft kostar, d.v.s som WASD sa, 30kr = 1k fm. Och till den som anmälde: Snälla spara moderatorernas tid genom att inte anmäla inlägg som inte bryter mot fuskas regler. Du kan ju själv läsa igenom reglerna innan du hittar på grejer att anmäla för, tack! Redigerat 9 Oktober 2011 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 (redigerat) Kan tänka mig betala FM värda samma mängd som minecraft kostar, d.v.s som WASD sa, 30kr = 1k fm. Och till den som anmälde: Snälla spara moderatorernas tid genom att inte anmäla inlägg som inte bryter mot fuskas regler. Du kan ju själv läsa igenom reglerna innan du hittar på grejer att anmäla för, tack!Då kan du ju lika gärna Köpa ett Minecraft konto? Fattar inte riktigt idèen med det här. Redigerat 9 Oktober 2011 av Rhino Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Då kan du ju lika gärna Köpa ett Minecraft konto? Fattar inte riktigt idèen med det här.Gissar att han inte har möjlighet att betala över internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Gissar att han inte har möjlighet att betala över internet.Mor / Far? Han kanske är över 18 btw. Men då ska man ju kunna köpa. Men ah. Allright. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Jag är 18 och kan ej handla själv på internet. Man måste uppgradera sitt bankkort eller nåt. Beror säkert på vilken bank man har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Man måste uppgradera sig till ett Visa eller Mastercard för att kunna köpa grejer på internet, funkar inte med Visa Electron eller Maestro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Köpte mitt konto med maestrokort, handelsbankens frikort funkar på internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg