Rhino Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Jag är 18 och kan ej handla själv på internet. Man måste uppgradera sitt bankkort eller nåt. Beror säkert på vilken bank man har.Jahaaa. Det säger det mesta. Riktigt synd att man inte kan köpa Minecraft via SMS eller ringa. Tror ''Notch'' skulle dragit in mer på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Ser inte riktigt poängen. Visst hade jag av en oförklarig anledning haft två acc så visst. Men det är väl ändå inte troligt. Så jag skulle i så fall köpa ett acc åt dig för at sedan få fm för det med samma ratio som att sms:a in pengar för FM hade jag väl redan sms:at in om jag var intresserad av FM:en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Finns folk som har köpt det och inte gillar det eller bara helt enkelt slutat med minecraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 9 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 Som sagt, PM mig om ni säljer, kan gå ganska långt gällande priset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 (redigerat) Man måste uppgradera sig till ett Visa eller Mastercard för att kunna köpa grejer på internet, funkar inte med Visa Electron eller Maestro.Electron fungerar superbt på minecraft. Uploaded with ImageShack.us Redigerat 9 Oktober 2011 av QuinnoX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 har man internetbank kan man betala med e-kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Electron fungerar superbt på minecraft. Uploaded with ImageShack.us Men nu är det väl så att även om man har Visa electron, så är tjänsten att betala på internet borttagen tills man är 18 och fixar det. Så om han är över 18 så måste han "uppgradera"/säga åt banken att fixa´t som Nomatic sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 Beror helt på bank, både handelsbanken och nordea låter dig handla på internet innan du blivit 18. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 Min kusin har nordea.. Han måste ändå vänta tills han blir 18 för internet betalning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Min kusin har nordea.. Han måste ändå vänta tills han blir 18 för internet betalningKan ju bero på vilket abonnemang man har också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Nu är ni fruktansvärt off-topic här folket. Jag skulle kunna tänka mig att sälja mitt konto för 30.000 FM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 12 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 PM mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg