Hoppa till innehåll

Jag Vill Ha En Hund!


ponberg
 Dela

Rekommendera inlägg

Att skaffa hund är nog bland det värsta vi har gjort i mitt hushåll. Det luktar, hår överallt, en blöt hund är en äcklig hund, onödiga utgifter ja listan kan göras lång. Nej fy, hund i all ära men att skaffa hund är inget jag rekommenderar.

Håller verkligen inte med. Det är nog mest du som är en misslyckad hundägare. Antagligen har du en hund som kräver regelbunden hårvård. Sedan verkar du inte bada/tvätta den heller.

 

Jag har haft hundar runt om mig i hela mitt liv och jag kan bara säga att upplevelsen har varit posititvt. Javisst, de första året när du har skaffat en hund är jobbigt eftersom någon i familjen måste offra sig och gå hem och rasta den, men det finns även gyllene stunder med en liten söt hundvalp :sorcerer:. Sedan när den blir vuxen klarar den sig från att in går ut med den på morgonen tills när ni kommer hem. Det roligaste som jag tycker med en hund är att man alltid kan göra aktiviteter med den. Det är inte bara bra för hunden utan också för sig själv för man får motion och kommer ut och rör på sig. Fast allt beror på vilken typ av ras du väljer att köpa.

 

Och min hund har gjort så att jag inte sitter lika mycket vid datorn längre! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller verkligen inte med. Det är nog mest du som är en misslyckad hundägare. Antagligen har du en hund som kräver regelbunden hårvård. Sedan verkar du inte bada/tvätta den heller.

Så din hund har aldrig rullat sig i låt säga hundskit, aldrig varit ute i regnet och därav blivit blöt, eller rent av varit ute i snön? Det luktar skitsnack.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...