360Xbox Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Får detta svaret hela tiden. Då väntar jag några minuter, testar igen och det funkar fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Prova att logga in och ut samt starta om webbläsaren. Funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Har haft så i ett år drygt, funkar dock i annan webbläsare men inte i Chrome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Har haft så i ett år drygt, funkar dock i annan webbläsare men inte i Chrome.Prova att rensa kakor. Jag har aldrig haft problem i Chromium. Även TS kan rensa kakor om det jag skrev tidigare inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Prova att rensa kakor. Jag har aldrig haft problem i Chromium. Även TS kan rensa kakor om det jag skrev tidigare inte funkar.Har gjort det x antal gånger, har även omformaterat datorn sedan dess. Skitskumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 Jag kan inte söka efter ämnen i allmänt-forumet. Misstänker att felen har med varandra att göra. Synd, det var bra funktioner och jag tror inte att de kommer att fixas i en handvändning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 Kan du beskriva vad som händer? Testade nyss att söka i allmänt-forumet på ordet steam och sökresultat dök upp oavsett vilken av de tre sökfunktionerna jag använde (sök direkt i forumet nedanför ämnena, enkel samt avancerad sökning. Testade både med min användare som en "vanlig" testanvändare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2011 Kan du beskriva vad som händer? Testade nyss att söka i allmänt-forumet på ordet steam och sökresultat dök upp oavsett vilken av de tre sökfunktionerna jag använde (sök direkt i forumet nedanför ämnena, enkel samt avancerad sökning. Testade både med min användare som en "vanlig" testanvändare.Det funkar att söka vanligt i de olika forumdelarna men när jag klickar någon av dessa så funkar det väldigt sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Testat med både min användare en vanlig testanvändare och även det fungerar. Testat i både Chrome och Internet Explorer 9 utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 (redigerat) Kan du beskriva vad som händer? Testade nyss att söka i allmänt-forumet på ordet steam och sökresultat dök upp oavsett vilken av de tre sökfunktionerna jag använde (sök direkt i forumet nedanför ämnena, enkel samt avancerad sökning. Testade både med min användare som en "vanlig" testanvändare.Jag såg först till att alla script på sidan tilläts av min webbläsare (Firefox), sedan skrev jag in några sökord på en gammal tråd som jag vet finns: Tryckte på "sök forum" med musen och fick detta: Har även testat med ett ord och ord utan åäö men det ger det samma. Redigerat 28 Oktober 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Ett tips är att söka på fuska.se med google såhär: http://www.google.se/search?q=ankor+site%3Afuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Jag såg först till att alla script på sidan tilläts av min webbläsare (Firefox), sedan skrev jag in några sökord på en gammal tråd som jag vet finns:http://i54.tinypic.com/2qtvjgg.png Tryckte på "sök forum" med musen och fick detta:http://i54.tinypic.com/2ito2eh.png Har även testat med ett ord och ord utan åäö men det ger det samma.I ditt exempel så använder du enskilda ord som är färre än 4 tecken och därav får du felmeddelandet. Anledningen till att gränsen går på 4 tecken är av prestandaskäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.