KuroKaktus Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Så vad gör ni mer än att sitta vid datorn? Vill inte ha svar som äter/duschar/går till skolan/går till jobbet osv. Själv speedcubar jag (att lösa rubiks kub och andra twisty puzzels så fort som möjligt (väldigt fort)). Åker även skateboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Sångare/keyboardist i ett band, vi repar en gång i veckan. Spelar mycket akustiskt gitarr + sång hemma. Skriver lite texter. Är väldigt aktiv inom Friluftsfrämjandet, vilket låter jättekonstigt och är jättesvårt att förklara, men TVM (ungdomsorganisationen) är det bästa som finns. Spelar flöjt ibland också. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Fiskar, fast det har det inte blivit av så mycket på senaste tiden. Annars är jag med kompisarna, parkour, skytte, cyklar och andra saker jag har lust att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Trummar, jag är rätt bra på det men jag gör det inte alltför ofta. Jag brukar också jonglera, har gjort det i 8-9 månader tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Matar ankor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Håller på med gym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Pluggar, jobbar, festar och slappar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Tränar på gym, spelar gitarr, kollar på nyheterna, umgås med min flickvän och kompisar. Då och då hamnar jag på någon fest eller konsert. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Badminton, Friskis & Svettis, polare och allmänt chill saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Skolan och är med polare ibland, resten av tiden no-lifear jag vid datorn, handlar, sover etc~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Handlar mat, spelar gitarr. Läxor gör jag på datorn så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.