BigGroter Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 3 dagar kvar. Jag kan inte vänta seriöst. Vänta tills den utannonseras. Hela gaming världen kommer gå nuts.I most certainly agree, sir. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2011 När man väntar på något så går tiden så sakta. :( Hoppas trailern visar mycket bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 41 min kvar till trailern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 10 min kvar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 3 min och 20 sek kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 några sekunder kvar! SAN ANDREAS!!!! Precis vad jag hoppades på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Verkar som flygplan och öppna landskap är tillbaka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Djur också. Hund fanns med i första delen av trailern! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Varför fick jag känslan att det ser ut som ett Sims spel? Hoppas Rockstar släpper en ny trial för denna var en otrolig besvikelse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Varför fick jag känslan att det ser ut som ett Sims spel?Hoppas Rockstar släpper en ny trial för denna var en otrolig besvikelse.Tycker du? Jag gillar hur färgglad den är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 (redigerat) Verkar som flygplan och öppna landskap är tillbaka!Precis vad man har väntat på. :) EDIT: Någon annan som såg CJ på 1:06? Redigerat 2 November 2011 av TehNuubzWar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Precis vad man har väntat på. :)EDIT: Någon annan som såg CJ på 1:06?hahahah jaa xD :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg