Hoppa till innehåll

Pokemon Ärr Bra! Som Jag Tyker!


pyttsan
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag spelade och tittade på Pokémon flitigt under första generationen. Sedan orkade jag inte mer och mognade ifrån det.

 

cool du är då!

Mudkip var den sista bra generationen imo.

 

Eller det är den senaste jag spelat.

Tycker personligen inte om 3e så himla mycket själv, några pokemon jag gillar och så men spelen var lite jobbiga, för mycket vatten. Men fjärde var nog den sämsta. 5e är ganska bra imo.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker personligen folk som spelar generation 4-5 inte har upplevt rent Pokémon-material.

Vad menar du med "rent Pokemon-Material"?

 

Jag har spelat sen jag var 11 och tycker att Black and White var på ett sätt bäst hitills. Det enda som jag kan klaga lite på är att vissa av pokemonen såg lite dumma(visa väldigt dumma ut) ut men det fanns ändå många grymma pokemon som: Darmanitan, Scrafty, Cofagrigus, Carracosta, Archeops, Zoroark, Reuniclus, Chandelure, Hydreigon och Volcarona.

Redigerat av Patrickmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad menar du med "rent Pokemon-Material"?

 

Jag har spelat sen jag var 11 och tycker att Black and White var på ett sätt bäst hitills. Det enda som jag kan klaga lite på är att vissa av pokemonen såg lite dumma(visa väldigt dumma ut) ut men det fanns ändå många grymma pokemon som: Darmanitan, Scrafty, Cofagrigus, Carracosta, Archeops, Zoroark, Reuniclus, Chandelure, Hydreigon och Volcarona.

Att det var Pokémon.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...