Viruz256 Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 Det är så att jag ska få en mobil i födelsedags present, och pappa undrar vad jag vill ha för någon. Problemet är dock att jag inte kan speciellt mycket om mobiler. Jag vill ha en Android mobil. Dessutom kommer pappa köpa den i USA, så priset blir ju rätt så mycket lägre. Så, skulle ni kunna länka några mobiler som är bra, och värda att köpa? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 (redigerat) Det är så att jag ska få en mobil i födelsedags present, och pappa undrar vad jag vill ha för någon. Problemet är dock att jag inte kan speciellt mycket om mobiler. Jag vill ha en Android mobil. Dessutom kommer pappa köpa den i USA, så priset blir ju rätt så mycket lägre.Så, skulle ni kunna länka några mobiler som är bra, och värda att köpa?Tack på förhandNästan alla HTC är grymt bra tycker jag. Min polare har en HTC och han är hur nöjd som helst med den. btw. Tryck på länken nedanför så ser du några HTC's ! Vet ju inte hur mycket pengar du kan / får lägga på en mobil.. HTC! Redigerat 5 November 2011 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 Är det något fel på den du har? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 (redigerat) Är det något fel på den du har? :/Förutom att den är 6 år gammal, och får ha tejp på den för att den inte ska falla sönder, så nej @Rhino, tack för länken, ska kolla så fort jag får tid :) Redigerat 5 November 2011 av Viruz256 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 Förutom att den är4 6 år gammal, och får ha tejp på den för att den inte ska falla sönder, så nej @Rhino, tack för länken, ska kolla så fort jag får tid :)fixa lite plastlim och limma ihop skalet om det är det som är trasigt. Inga nya mobiler är "bra" om du letar efter någon slags hållbarhet. De allra flesta av mina kompisar säger att de ska försöka skaffa än gammal mobil som min (5 år gammal) nästa gång de köper en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 fixa lite plastlim och limma ihop skalet om det är det som är trasigt. Inga nya mobiler är "bra" om du letar efter någon slags hållbarhet. De allra flesta av mina kompisar säger att de ska försöka skaffa än gammal mobil som min (5 år gammal) nästa gång de köper en.Tja, tar rätt så bra hand mo min mobil, men är trött på att ha en mobil man inte kan göra ett skit på :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 Xperia Play är väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 Förutom att den är 6 år gammal, och får ha tejp på den för att den inte ska falla sönder, så nejJag hade min mobil i 4 år. Den stängde av sig när någon ringde. Så jag fick en begagnad mobil av en bekant som jag nu haft i 3 år och den funkar fortfarande bra. När den pajjar har jag en till reserv hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 Kanske en HTC Sensation XE ? :) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Samsung Galaxy S2 är riktigt najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 (redigerat) Använt en HTC Incredible S sedan Juli i år, och det är definitivt den bästa mobilen jag någonsin köpt för 3600:-. Värt att veta är att den invändigt är i stort sett identisk med HTC Desire S. Incredible S har däremot större skärm och bättre kamera. De kostade dock lika mycket när jag köpte min Incredible S. Kan lätt säga att telefonen förtjänar sitt namn. Redigerat 6 November 2011 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Nokia 3310, ett flaggskepp utan dess like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.