Ceto Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 Tjenare det är nu så att jag har ett Sapphire Radeon HD 6790, Jag vill först veta vad ni tycker om just det grafikkortet. Sedan så tror jag att det är fabrikationsproblem på den, så jag ska skicka in den till komplett och kolla om jag kan byta ut grafikkortet och betala lite mer. Jag köpte mitt grafikkort för 1300kr, jag vill gärna veta vad ni tycker om den. ÄR den bra? Som sagt så hade jag tänkt byta ut det grafikkortet mot ett nytt för max 2000kr, går inte över 2000kr. Jag vill ha ett "GRYMT" grafikkort som har grym prestanda som kan köra BF3, på Ultra utan problem. Kan ni inte hjälpa mig så kan jag ta denna tråd vidare till Sweclockers. Tack på förhand! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 GTX560Ti tveklöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 Du får inte ett grafikkort för 2000 som kör BF3 på Ultra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 Jag ska köra Crossfire eller SLI lite senare, när jag har råd med ett annat grafikkort. Men den lär klara BF3 stabilt, eftersom mitt grafikkort kommer upp till 53 fps nu. Inte hela tiden men den ligger runt 44-53. Min kompis rekomendera också GTX560ti idag, när jag frågade honom. Kan ni vara snälla och länka grafikkorten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 (redigerat) Finns flera tillverkare. Här är exempelvis Gigabyte: http://www.inet.se/artikel/5409095/gigabyt...0-ti-1024mb-ocs Här ingår bf3 om du vill ha det: http://www.inet.se/artikel/v100060/asus-ge...field-3-edition Redigerat 8 November 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 Finns det liknande grafikkort på komplett.se? För jag har beställt från deras sida. Kan du vara snäll och länka då :P :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 Det är ju inte så svårt att hitta själv.. http://www.komplett.se/k/search.aspx?q=gtx560ti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 (redigerat) Lat som bara den? :) Tack :) Men vad tycker du om mitt nuvarande grafikkort? Redigerat 8 November 2011 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 8 November 2011 Rapport Dela Skrivet 8 November 2011 AMD Fanboy: HD6950 nVidia Fanboy: 560ti ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mest tveklösa valet: 560ti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Lat som bara den? :) Tack :) Men vad tycker du om mitt nuvarande grafikkort?Ditt grafikkort är inte särskilt bra. Köp 560Ti, det har jag själv och är sjukt nöjd. Lätt det prisvärdaste kortet just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Ditt grafikkort är inte särskilt bra. Köp 560Ti, det har jag själv och är sjukt nöjd. Lätt det prisvärdaste kortet just nu!Hur är det med 6870 då? Har det just nu och jag tyckte det var prisvärt, har dock inte provat 560ti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 (redigerat) Hur är det med 6870 då? Har det just nu och jag tyckte det var prisvärt, har dock inte provat 560ti.Skiljer några fps mellan korten i spel. Redigerat 11 November 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.